پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
سوله سبک برای دامداری
یک شنبه 21 شهريور 1400 ساعت 17:24 | بازدید : 75 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

هزینه زیاد ، زمان طولانی و مصالح متعدد مورد نیاز برای ساخت ساختمانهایی که منحصر به فرد هستند ، باعث شده است بسیاری از مردم به سوله های ساختمان متمایل شوند. سوله را می توان در زمان کمتر ، هزینه کمتر و مصالح مورد نیاز ساخت و کیفیت و کارایی یکسانی دارد. یکی از کاربردهای این سوله ها دامداری است. سوله سبک دام مکانی مناسب برای پرورش دام و طیور است و مزایای بی شماری نسبت به سایر سازه ها دارد.

سوله چیست؟
سوله نوعی سازه فلزی با سقف شیب دار است که بسته به کاربرد آن در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود. سیلوها اغلب در مکانهایی استفاده می شوند که نیاز به دهانه های بزرگ دارند. اماکنی مانند انبارهای صنعتی ، کشاورزی ، کارخانه ها ، انبارها ، تعمیرگاه ها ، سالن های بدنسازی ، طیور ، دام و ....

احداث سوله های روشنایی برای دام
علاوه بر این ، محل ساخت سوله نیز در انتخاب نوع آن مثر است. مکان مورد نظر باید از نظر آب و هوا مانند سرعت باد ، برف و باران ، شدت گرما و عوامل مشابه بررسی شود تا پس از انتخاب مناسب ترین نوع سوله ، پس از ساخت ، مشکلی ایجاد نشود.

چراغ روشن برای دام
مسکن دام باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد. توانایی نصب سایر لوازم جانبی نیز ضروری است. تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع ، تجهیزات گرمایش و سرمایش ، روشنایی ، خوراک دام و ... باید نصب شود. علاوه بر این ویژگی ها ، سوله ها ارزان هستند و نصب آنها آسان است. این عوامل منجر به استفاده گسترده از آن ، به ویژه در دامداری می شود.

سوله نور یک سقف طاق نمایی است که با استفاده از روش های UM ، خرپا و ساختار فضایی ساخته شده است. روش UM عموماً برای ساخت خانه های سبک دام استفاده می شود. در این روش از ورق گالوانیزه خود نگهدارنده و خود نگهدار بدون نیاز به قاب بندی (تیرها و ستون ها) استفاده می شود.

برآورد هزینه ساخت یک سوله سبک دام
اما امروزه سوله های مشبک از جمله جدیدترین سوله ها با وزن کم ، استحکام بالا ، قابلیت تحمل وزن بالا ، مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ، هزینه نسبتا کمتر ، امنیت بالا و ... هستند که سوله های دیگری جایگزین آنها می شود.

در صورت لزوم می توان ارتفاع این نوع خانه های سبک را کاهش داد. اما ارتفاع مناسب برای ورود و خروج دام ، وسایل نقلیه ویژه و موارد مشابه باید در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که ارتفاع اصطبل گوسفندان با گاوها متفاوت است.

مزایای نورگیر
همانطور که گفتیم ، هزینه عملیاتی بسیار پایین سوله ها یکی از برجسته ترین مزایای آن است. با توجه به قیمت پایین مصالح ، حمل و نصب آنها ، سادگی و سرعت بالای نصب ، ساخت و نصب این سوله ها بسیار سودآور است.

زمان مورد نیاز برای ساخت سازه نیز بسیار مهم است. زمان صرف شده برای ساخت و راه اندازی سوله بسیار کمتر از ساخت سایر سازه ها است. در نتیجه ، واحد آماده کار بسیار سریعتر است. سوله های دامداری نیز از این ویژگی مستثنی نیستند. در واقع ساخت این نوع سوله زمان بسیار کمی می طلبد.

علاوه بر این ، این گاوداری به دلیل کیفیت و مقاومت بالا ، در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شکل قوسی سوله نور باعث شده تا در برابر باد ، باران ، برف ، زلزله ، آتش و ... مقاوم باشد.

مزیت دیگر خانه های سبک دامداری داشتن استانداردهای بین المللی است. استفاده از روش های مدرن برای ساخت این سوله ها نیز تأثیر بسزایی در این امر داشته است. تهویه خوب نیز یکی از مزایای مهم آن است.

معایب سوله سبک UBM

سوله UBM کاربردهای زیادی دارد. اما این نوع سوله معایبی نیز دارد که گاهی استفاده از آن را محدود می کند. امنیت پایین در برابر سرقت یکی از مهمترین معایب آن است. همانطور که گفتیم این نوع سوله از ورق های گالوانیک ساخته می شود. این ورق ها به راحتی بریده می شوند و به راحتی در سوله قرار می گیرند.

 

سوله های UBM ، که معمولاً در دامداری ها استفاده می شود ، بارهای سنگین برف را تحمل نمی کند. از طرف دیگر ورق های گالوانیک دارای انتقال حرارت بالا هستند. بنابراین ، این معایب استفاده از این سوله را در مناطق با بارش برف شدید و مناطقی با تغییرات شدید دما به حداقل می رساند.

 

از دیگر معایب سوله های سبک دام UBM می توان به عدم امکان نصب جرثقیل سقفی ، راه اندازی قوس از ابتدای پایه و نیاز به حضور دستگاه UBM (جابجایی این دستگاه هزینه بر است) در حین ساخت سوله اشاره کرد.

 

با این حال ، سوله های خرپایی بیشتر برای دام مناسب است و بیشتر توصیه می شود. همانطور که گفتیم ، فناوری مدرن بسیاری از معایب سایر نورگیرها در سوله های خرپایی سبک را جبران کرده است. مزایایی مانند امنیت بالا ، قابلیت ساخت سوله با دهانه های مختلف و 3 مزیت آن.

 

نحوه ساخت یک سوله دامداری سبک

یکی از نکات مهمی که باید در ساخت سوله ها مورد توجه قرار گیرد ، مصالح ، ابعاد ، طول ، عرض و ارتفاع ورق ها و ساختار سازه است. همه این موارد باید با توجه به نوع استفاده از سوله و محل مورد استفاده به دقت و حرفه ای محاسبه شود. ارتفاع استاندارد سوله های دامی 2.5 تا 3 متر و طول 12 متر است.

 

نحوه ساخت یک سوله دامداری سبک

به جای ورق های گالوانیزه ، می توان از ورق های فولادی برای ساخت سوله های دام استفاده کرد. این امر امنیت سوله را افزایش می دهد. اما در عین حال وزن آن را تا حدی افزایش می دهد. از ورق های گالوانیزه می توان برای ایجاد ذخیره علوفه استفاده کرد که هزینه ها را کاهش می دهد.

 

نکته مهم دیگر در ساختن یک سوله سبک دام ، موضوع تهویه آن است. به دلیل تعداد زیاد دام ، این سوله ها برای تهویه مداوم هوای داخل سوله به سیستم تهویه قوی نیاز دارند.

 

همچنین سوله های خرپایی که هیچ محدودیتی در ساخت دهانه ندارند ، بیشتر برای دام مناسب است. در ساخت این سوله ها هیچ محدودیتی در ارتفاع دهانه سوله وجود ندارد و در صورت نیاز به دهانه زیاد ، سوله مزرعه خرپایی با ارتفاع مناسب طراحی و ساخته می شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-سبک-دامداری/

معایب سوله سبک UBM

سوله UBM کاربردهای فراوانی دارد. اما این نوع سوله معایبی هم دارد که بعضاً کاربرد آن را محدود میکند. امنیت پایین در مقابل سرقت، از مهم‌ترین معایب آن است. همانطور که گفتیم این نوع سوله از ورق های گالوانیکی ساخته شده‌اند. این ورق ها به راحتی بریده می‌شوند و به سادگی می‌توان وارد سوله شد.

سوله نوع UBM که معمولاً در دامداری ها استفاده می‌شود، قابلیت تحمل بار برف زیاد را ندارد. از طرفی، ورق های گالوانیکی انتقال حرارتی بالایی دارند. بنابراین این معایب باعث می‌شوند که کاربرد این سوله در مناطق با بارش برف زیاد و مناطقی که تغییرات دمایی شدیدی دارند، به حداقل برسد.

از سایر معایب سوله سبک دامداری UBM می‌توان به عدم امکان نصب جرثقیل سقفی،‌ شروع قوس از ابتدای پایه و نیاز به حضور دستگاه UBM (جابجایی این دستگاه پرهزینه است) در حین احداث سوله اشاره کرد.

این در حالی است که سوله خرپایی برای دامداری ها مناسب‌تر است و بیشتر توصیه می‌شود. همانطور که گفتیم تکنولوژی روز دنیا بسیاری از معایب سایر سوله های سبک را در سوله سبک خرپایی جبران کرده است. مزیت هایی مانند امنیت بالا، قابلیت ساخت سوله با ارتفاع مختلف دهانه و… از برتری های آن است.

نحوه ساخت سوله سبک دامداری

از نکات مهمی که باید در ساخت سوله ها در نظر گرفت جنس متریال، ابعاد آنها، طول، عرض و ارتفاع ورقه ها و اسکلت سازه است. تمام این موارد باید با توجه نوع کاربرد سوله و مکان مورد استفاده، با دقت و به صورت تخصصی محاسبه شوند. ارتفاع استاندارد برای سوله دامداری، ۲.۵ تا ۳ متر و طول ۱۲ متر است.

نحوه ساخت سوله سبک دامداری

برای ساخت سوله دامداری به جای ورق های گالوانیزه می‌توان از ورق های فولادی استفاده کرد. این موضوع امنیت سوله را بالا می‌برد؛ اما در عین حال وزن آن را تاحدودی افزایش می‌دهد. برای ساخت انبار علوفه می‌توان از ورق های گالوانیزه استفاده کرد که این مورد موجب کاهش هزینه خواهد شد.

از دیگر نکات مهم در ساخت سوله سبک دامداری مبحث تهویه آن است. با توجه به تجمع زیاد دام، این سوله ها نیاز به سیستم تهویه قوی دارند تا دائماً هوای داخل سوله را تهویه کند.

همچنین سوله های خرپایی که محدودیتی در ساخت دهانه ندارند، برای دامداری ها مناسب‌تر می‌باشند. در ساخت این سوله ها هیچ محدودیتی در ارتفاع دهانه سوله وجود ندارد و در صورت نیاز به دهانه با ارتفاع بالا، سوله دامداری خرپایی با ارتفاع مناسب طراحی و ساخته می‌شود.

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


سوله سبک در شیراز
سه شنبه 16 شهريور 1400 ساعت 16:38 | بازدید : 58 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

سوله سبک در شیراز

تعداد کمی از شرکتهای ساخت سوله در شیراز وجود دارند که به ساخت انواع سوله فلزی پایدار و محکم مشغول هستند. همه شرکت های ساختمانی سوله در استان فارس سوله ها را به صورت سنتی و قوسی می سازند در حالی که با افزایش قیمت ورق های سیاه ، سوله و تیرهای سنتی دیگر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

سوله سبک

برای آشنایی بیشتر با سوله سبک در شیراز ، ابتدا تعریف کوتاهی از سوله و انواع آن ارائه کرده ایم. سازه هایی که سقف شیب دار یا قوسی دارند طاقچه نامیده می شود. انواع مختلف سوله وجود دارد ، از جمله سوله تیراندازی ، سوله UM و سوله سوله سبک. در این میان ، سوله سبک با ویژگی های منحصر به فرد خود بسیار محبوب شده است.

مزایای سوله سبک در شیراز
سوله سبک در شیراز مزایای زیادی نسبت به محدوده تیراندازی دارد.

قابل استفاده برای دهانه های گسترده
سوله سبک بهترین گزینه برای ساخت سوله در شیراز با دهانه های گسترده است.
امکان نصب جرثقیل
امکان نصب جرثقیل بدون محدودیت وجود دارد.
صرفه جویی در زمان
ساخت سوله سبک در شیراز در مقایسه با میدان تیر با سرعت بالایی انجام می شود.
انعطاف پذیری در طراحی
طراحان سازه می توانند به هر طریقی طراحی کنند. برای ساخت سوله سبک در شیراز ، می توان از طرح های معماری خاصی استفاده کرد.
پول پس انداز کنید
هزینه ساخت سوله سبک در شیراز هزینه کمتری نسبت به محل تیراندازی دارد. وزن کم و هزینه نصب کم سوله سبک منجر به کاهش هزینه برای کارفرما شده است.
استحکام و دوام بالا
قدرت خود را در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند برف و طوفان حفظ می کند. همچنین از مقاومت بالایی در برابر زلزله برخوردار است.
تولید کننده سوله سبک در شیراز

امروزه ساخت سوله سبک مورد استقبال بسیاری از صنعتگران قرار گرفته است. در این میان ، کسانی که تخصص و تجربه بالایی دارند می توانند در زمینه ساخت سوله فعالیت کنند. سازنده سوله باید تمام جنبه های کار را با توجه به محاسبات دقیق مهندسی در نظر بگیرد و به استانداردهای سوله سازی نزدیک شود.
مواد مورد استفاده در ساخت سوله سبک در شیراز بسیار مهم است. با بهبود کیفیت سازه می توان سوله ای با عمر مفید طولانی ساخت. این امر مهم را به شرکت بیستون سازه آذران بسپارید تا ساخت و ساز سوله سبک را در شیراز به بهترین شکل انجام دهد.

ساخت سوله سبک در شیراز
ساخت سوله سبک در شیراز

سوله سبک در شیراز طرفداران زیادی پیدا کرده است. وزن کم سوله سبک قدرت و دوام آن را کاهش نمی دهد. ساخت سوله سبک در شیراز توسط شرکت بیستون سازه آذران مطابق مقررات مقررات ملی ساختمان و تأیید سیستم مهندسی شیراز انجام می شود.

شرکت بیستون سازه آذران دارای تیم مجرب و مجهز و ماشین آلات مجهز و مدرن است که در بخش تولید سوله سبک در شیراز و دیگر شهرهای کشور فعالیت می کند.

یکی از اهداف شرکت بیستون سازه آذران افزایش کیفیت و استحکام سازه با کمترین هزینه می باشد. ما با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به هدف رسیده ایم.

نصب سوله سبک در شیراز

شرکت بیستون سازه آذران ، با توجه به شرایط آب و هوایی شیراز و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، سوله سبک را در شیراز می سازد. پس از انتقال سازه به محل پروژه ، عملیات نصب آغاز می شود. این سازه ها را می توان در مکان های مختلف جغرافیایی نصب کرد. در حالی که آسیبی به کیفیت و دوام آن وارد نمی شود. هزینه سوله سبک در شیراز کمتر از یک محل تیراندازی است.

سوله سبک در شیراز استفاده می کند
سوله سبک در شیراز استفاده می کند

یکی از ویژگی های سوله سبک در شیراز این است که از آن برای مصارف زیادی استفاده می شود. برخی از کاربردهای سوله سبک در شیراز عبارتند از:

  • سوله های کشاورزی
  • سالن کنفرانس
  • سالن مرغداری
  • سالن کنفرانس و کنفرانس
  • سوله صنعتی
  • سوله ورزشی
  • سوله تجاری
  • نمایشگاه
  • اماکن مذهبی
  • اماکن تفریحی
  • تفاوت بین سوله سبک و محدوده تیراندازی

تفاوتهایی که از نظر ساختار ، ظاهر ، کارآیی اقتصادی و بنیاد قابل توجه است.

تفاوت در ساختارها
تفاوت در ساختارها

ساختار سوله های سبک به دلیل فاصله کم بین قاب ها و شکل خرپایی سازه ، وزن کمتری نسبت به سوله های قوسی دارد. سوله سبک همچنین در برابر بارهای سنگین مانند برف و طوفان در مقایسه با آشیانه های تیراندازی با کمان از مقاومت بالایی برخوردار است.

تفاوت در ظاهر

سوله سبک زیباتر از یک میدان تیراندازی است. سوله سبک توانایی اجرای جرثقیل را دارد.

تفاوت در اقتصاد

ساخت سوله سبک 10 تا 30 درصد مقرون به صرفه تر از تیر اندازی است.

تفاوت در پایه ها

در مورد فونداسیون ، باید توضیح کوتاهی داده شود که در سوله های سبک ، قاب های سوله در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند. در نتیجه ، وزن بار به طور یکنواخت به فونداسیون وارد می شود. هرچه فاصله بین فریم ها کمتر باشد میلگرد و ضخامت کمتری استفاده می شود.
در سوله های تیراندازی با کمان ، قاب ها در فاصله 6 متری از یکدیگر ، هر یک به صورت جداگانه ، با زونا که آنها را به هم متصل می کند ، قرار گرفته اند. در سوله سبک ، پایه ها نوارهایی با ضخامت و عرض هستند. در نتیجه ابعاد و میلگردهای کمتری در فونداسیون سوله سبک استفاده می شود.

قیمت سوله سبک در شیراز

برای محاسبه قیمت سوله سبک در شیراز ، نکات مهم قابل توجه است. نکات مهم در تعیین قیمت سوله سبک در شیراز عبارتند از:

نوع حساب
موقعیت جغرافیایی
وجود جرثقیل یا نیم طبقه
اندازه و ابعاد دهانه و ارتفاع
نوع فونداسیون
اخرین حرف

برای ساخت سوله سبک در شیراز ، باید از شرکت های معتبر ساختمانی سوله در کشور کمک بگیرید. شرکت بیستون سازه آذران سفارش ساخت سوله سبک در شیراز را می پذیرد. ساخت سوله سبک در شیراز توسط شرکت بیستون سازه آذران ، چه از نظر هزینه کم و چه از نظر فنی ، مقرون به صرفه تر از ساخت میدان تیراندازی است.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/سوله-سبک-در-شیراز-2/

|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


ساخت سوله سبک ورزشی
سه شنبه 16 شهريور 1400 ساعت 16:38 | بازدید : 62 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

امروزه در سراسر جهان ، مهندسان از سازه های فلزی یا سوله برای ساخت سالن های ورزشی استفاده می کنند ، زیرا علاوه بر نصب فوری و استحکام بالا ، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر تازه وارد این فناوری شده اید و به دنبال اطلاعات مفیدی در مورد جزئیات سوله ورزشی هستید ، این مقاله به شما این فرصت را می دهد تا هر آنچه را که باید در مورد این سازه فلزی بدانید ، بدست آورید.

ساخت سالن ورزشی سبک
یک چراغ نور برای ورزشگاه بسازید
ساخت یک سوله سبک ورزشی ، مانند ساخت انواع دیگر سوله ، نیاز به مهارت و رعایت استانداردهای بین المللی دارد. بسته به نوع استفاده از سالن های ورزشی ، ساخت سوله انجام می شود. در واقع ، ساختن یک میدان ورزشی برای یک سالن فوتسال با ساخت یک ورزش ورزشی فوتبال و بدمینتون متفاوت است ، زیرا هر یک از آنها ابعاد متفاوتی دارد.

استفاده از سوله های سبک برای ساخت انواع سالن های ورزشی متداول است ، زیرا ارزانتر از سوله های سنگین است. البته ممکن است فکر کنید که چون قیمت پایین تری دارند ، استحکام و دوام آنها کمتر خواهد بود. جالب است بدانید سوله های سبک ورزشی دارای مقاومت بالایی هستند. بسیاری از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ترجیح می دهند از سوله های سبک چوبی برای ساخت سوله های ورزشی نسبت به انواع دیگر سوله های پیش ساخته استفاده کنند.

استفاده از سوله های خرپایی برای سوله های ورزشی دارای مزایای زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به مقاومت زیاد در برابر بادهای شدید ، برف و زلزله ، وزن سبک ، امنیت بالا ، ساخت سریع ، ساختار زیبا و متنوع و قابلیت ایجاد دهانه های بزرگ اشاره کرد. البته به خاطر داشته باشید که ساخت یک میدان ورزشی نیاز به اصول فنی و تخصصی دارد ، بنابراین ترتیب ساخت آن را به شرکت های مجرب و معتبر بسپارید تا دیگر مجبور به پرداخت هزینه نشوید.

ابعاد سوله های سبک ورزشی
سالن های ورزشی برای سالن های بدمینتون ، فوتسال ، فوتبال و سالن استفاده می شود. در هر یک از این موارد ، ابعاد سوله ورزشی و طول سقف متفاوت است. از سوی دیگر استانداردهای خاصی برای ابعاد سوله های آنها وجود دارد که بر اساس آنها سوله باید ساخته شود. به عنوان مثال ، در سالن فوتبال ، ابعاد طول سوله 25 تا 42 متر و عرض آن بین 15 تا 25 متر است. البته ابعاد سوله ورزشی نیز بسته به نوع مجموعه ای که در آنجا نصب و اجرا می شود متفاوت خواهد بود. در مدارس و دانشگاه ها اندازه سوله کوچک است.

هزینه ساخت یک سوله سبک ورزشی
هزینه ساخت یک سوله سبک ورزشی
هزینه ساخت سوله یکی از مهمترین مواردی است که مردم قبل از سفارش آن در مورد شرکت های طراحی و ساخت سوله می پرسند. قطعا هزینه ای که شرکت های مختلف برای ساخت سوله ورزشی ارائه می دهند یکسان نیست. اما به طور کلی هزینه آن بستگی به عواملی مانند جنس و کیفیت ورق ها ، اندازه ابعاد و دهانه های سوله ، وزن سوله ، روش ساخت ، مصالح مورد استفاده برای پوشش چوبی دیوار و سقف دارد. ، روش اجرا و نصب ، مساحت زمین ، مصالح کف و بستگی به نوع طرح دارد. در میان عوامل م priceثر بر قیمت ساخت سوله های ورزشی و سوله های دیگر ، وزن سوله بیشترین تاثیر را دارد. شایان ذکر است که هرچه وزن سوله سبک تر باشد ، هزینه ساخت آن ارزان تر است ، که منجر به استفاده بیشتر از سوله های خرپایی در مقایسه با سوله های UM و تیرهای ورق در صنعت سوله شده است.

برای اینکه یک شرکت ساخت سوله برآورد دقیقی از هزینه ساخت سوله ورزشی به شما ارائه دهد ، لازم است دقیقاً توضیح دهید که چه نوع سوله ای را مد نظر دارید و در تماس با کارشناسان شرکت در چه مجموعه ای مورد استفاده قرار می گیرد. به کارشناسان شرکت پس از دریافت اطلاعات لازم از شما ، قیمت تقریبی را به شما پیشنهاد می دهند و پس از قبول آن قیمت ، برای تعیین قیمت واقعی ، کارهای لازم مربوط به طراحی و ساخت سوله ورزشی مناسب برای شما را انجام می دهند. آنها شروع کردند.

مزایای استفاده از چراغ روشن برای ورزشگاه
مزایای زیاد سوله های ورزشی منجر به کاهش قابل توجهی در ساخت سازه های بتنی و سنگین شده است. از جمله مزایای این نوع سازه های فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سبک وزن
هیچ محدودیتی برای واردات انواع تجهیزات به سوله به دلیل باز شدن زیاد آن وجود ندارد
می تواند بر اساس سلیقه مصرف کننده طراحی شود
مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی
حمل و جابجایی آسان
امکان نصب جرثقیل
ارزان قیمت
سرعت ساخت بالا
داشتن معماری زیبا
قابلیت ساخت در ابعاد مختلف
مهمترین نکات برای سفارش ساخت سوله سبک ورزشی
ساخت سوله ورزشی کار آسانی نیست و برای سفارش طراحی و ساخت سوله مناسب باید به شرکت هایی مراجعه کنید که سابقه و تجربه خوبی در این زمینه دارند. زیرا در سالهای اخیر تعداد شرکتهای فعال در این زمینه بسیار افزایش یافته است و در این میان تنها برخی از آنها دارای تخصص و دانش کافی در صنعت سوله سازی هستند. بنابراین ، برای داشتن سوله با کیفیت و با دوام ، توصیه می کنیم قبل از سفارش در مورد سابقه شرکت خود تحقیقات لازم را انجام دهید.

سفارش ساخت چراغ نور برای ورزشگاه
هنگام سفارش سوله ، به خاطر داشته باشید که قیمتهای پایین همیشه دلیلی بر منصف بودن سازنده نیست ، زیرا موارد زیادی اتفاق افتاده است ، برخی از شرکتها کیفیت کار خود را برای جذب مشتری بیشتر از قیمت ارزانتر از سایر شرکتها پایین می آورند.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/سوله-سبک-ورزشی/

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


سوله در انزلی
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 18:13 | بازدید : 56 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

ساخت سایبان در منطقه آزاد انزلی: به جرات می توان گفت که در منطقه آزاد انزلی هیچ شرکت سایه بان وجود ندارد و برای ساخت سایبان در منطقه آزاد انزلی باید از شرکت های دخیل در ساخت سایبان در شهرهای دیگر کمک گرفت. به یکی از شرکت های معتبر ساخت سایبان که در سراسر کشور فعالیت می کند بیستون سازه آذران است.

احداث سایبان در منطقه آزاد انزلی
تعریف انبار
سازه هایی با سقف شیب دار یا قوسی شکل ، سوله نامیده می شود. سیلوها به سه نوع زیر تقسیم می شوند.

انبار سبک
تیراندازی با کمان
UM ریخته
انواع سایبان
انبار سبک
در ساخت نورگیرها از پروفیل های فلزی سبک استفاده می شود که به دلیل وزن کم سازه ، نورگیر نامیده می شوند. این سوله در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه در حال ساخت است. در بین انواع سایبان سایبان ، لامپ مناسب ترین انتخاب است.
احداث سایبان در منطقه آزاد انزلی
تیراندازی با کمان
سوله های تیراندازی با کمان به روشهای سنتی ساخته می شوند و سازه های تیراندازی با کمان سنگین هستند ، بنابراین هزینه های ساخت آن زیاد است. در گذشته ، استفاده از این انبار بسیار موفقیت آمیز بوده است ، با گذشت زمان کمتر با معایب آن استفاده می شود.
UM ریخته
سایبان UM از ورق های گالوانیزه ساخته شده است و استفاده از آن محدودیت هایی دارد.
مزایای نورگیر
قابل استفاده برای دهانه های گسترده
امکان نصب جرثقیل
در زمان صرفه جویی کنید
استحکام و دوام بالا
برای صرفه جویی در پول
انعطاف پذیری در طراحی
قابل استفاده برای همه کاربران
احداث سایبان در منطقه آزاد انزلی
احداث سایبان در منطقه آزاد انزلی
ساخت سایبان در منطقه آزاد انزلی طرفداران زیادی پیدا کرده است. با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه آزاد انزلی ، ساخت نورگیر بهترین گزینه است. بیستون سازه آذران با استفاده از مهندسین مجرب و بهترین مواد اولیه اقدام به ساخت سایبان در منطقه آزاد انزلی کرد. بیستون سازه آذران با افتخار نورگیر نورگیر با کیفیت بالا در منطقه آزاد انزلی ساخته است.

نصب سایبان در منطقه آزاد انزلی
پس از طراحی و ساخت انبار در بیستون سازه آذران ، سازه به محل ساخت و ساز منتقل می شود. چراغ را می توان در هر مکان جغرافیایی بدون آسیب رساندن به استحکام و دوام آن نصب کرد. نصب نورگیر در منطقه آزاد انزلی در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه کم انجام می شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/sakht-sole-dar-anzali/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


ساخت سوله بابل
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 18:11 | بازدید : 48 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

در استان مازندران شرکت های سایبان وجود دارد ، اما همه آنها توانایی ایجاد سایبان ندارند. به هر حال ، ساخت نورگیر نیاز به تجهیزات و مهارت های خاصی در استفاده از این تجهیزات دارد.

بیستون سازه سیلان سیلو با استفاده از آخرین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا و مهندسین مجرب ، ساخت سوله های سبک وزن را در بابل و سراسر کشور آغاز کرد. برای اطلاعات بیشتر قسمت زیر را ببینید.

پناهگاه سبک در بابل
سایبان های سبک از قوطی های پروفیل ساخته می شوند. قوطی های پروفیل سبک هستند ، بنابراین به آنها سایبان سبک می گویند.

سایبان های سبک در بابل مزایای زیادی نسبت به سایبان تیراندازی با کمان دارند. برخی از این مزایا عبارتند از:

ساختن انبار در بابل
نصب سریع سازه ها
ساخت نورگیرها با سرعت بالا در حال انجام است.
سهولت استفاده در همه زمینه ها
از چراغ می توان بدون هیچ محدودیتی برای همه اهداف استفاده کرد.
کلاس ایجاد کنید
در حامل نور ، می توانید در ساختار همپوشانی ایجاد کنید.
صرفه جویی در هزینه
هزینه ساخت و نصب نورگیر به دلیل استفاده از فولاد کمتر بسیار کمتر از نورگیر است. همچنین ، در هنگام جداسازی ، هزینه برچیدن پایین است.
مقاومت بالا
چراغ در برابر نیروهای جانبی که به داخل ساختار نفوذ می کنند بسیار مقاوم است.
انعطاف پذیری در طراحی
طراحی انبار سبک ، انعطاف پذیر است و طراحان آن می توانند هر شکلی را ایجاد کنند.
نیازی به فونداسیون نیست
در بیشتر موارد ، برای نصب نورگیر نیازی به فونداسیون نیست.
قابلیت اجرا با دیافراگم گسترده
فقط در یک حامل نور می توانید یک دهانه گسترده بدون ستون وسط ایجاد کنید.
قابلیت حمل
پس از نصب و استفاده از سایبان سبک ، اجزای آن را می توان شل کرد و در مکان دیگری نصب کرد.
امکان استفاده از جرثقیل
از جرثقیل ها با هر ظرفیتی می توان در سوله های سبک استفاده کرد.
ساختن انبار در بابل
ساخت و نصب نورگیر در بابل
برای سفارش ساخت نورگیر در بابل با مشاوران ما در بیستون سازه آذران تماس بگیرید. پس از ساخت سایبان سبک ، سازه برای نصب به محل پروژه منتقل می شود. شرکت ما بر اساس قوانین ملی ساختمان سایبان در بابل می سازد.

نصب سازه در زمان کوتاهی انجام می شود و در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه یک انبار با کیفیت و با دوام دریافت خواهید کرد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-babol/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


سوله سبک در فومن
سه شنبه 2 شهريور 1400 ساعت 14:9 | بازدید : 64 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

برای راه اندازی و ساخت سوله در فومن ، باید اطلاعات جامعی در این زمینه داشته باشید. این مقاله به شما در انتخاب نوع سوله و شرکتی که سوله را در فومن می سازد کمک می کند. شرکت بیستون سازه آذران یکی از شرکتهای مجرب و معتبر سوله سازی است که قادر به ساخت سوله در فومن می باشد.

سوله سبک از قوطی های پروفیل سبک ساخته شده است. سوله های سبک نسبت به سوله های تیراندازی با کمان دارای مزایایی هستند که عبارتند از:

سرعت ساخت سوله نور بسیار بیشتر از سوله تیراندازی است.
چراغ روشن برای همه موارد استفاده می شود.
هزینه ساخت و نصب سوله های سبک ، به دلیل استفاده از فولاد کمتر ، بسیار کمتر از هزینه ساخت سوله های قوسی است.
سوله نور با استفاده از تجهیزات مدرن دنیا طراحی و ساخته شده است ، بنابراین با ساختار خرپایی آن ، بارهای وارد شده به سازه توزیع شده و استحکام افزایش می یابد.
فقط در یک سوله سبک می توان یک دهانه وسیع ایجاد کرد.
در صورت جابجایی سازه ، کافی است پیچ ها را شل کرده و اتصالات را در مکان دیگری مونتاژ کنید.
امکان نصب چندین جرثقیل با هر تناژ وجود دارد.
هزینه ساخت سوله در فومن
هزینه ساخت سوله در فومن

عوامل مختلفی بر هزینه ساخت سوله در فومن تأثیر می گذارد. عبارت:

بسته به نوع کاربری که دارای چراغ روشن است ، هزینه ساخت متفاوت است.
موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی محل پروژه بر هزینه ساخت سوله تأثیر می گذارد.
بسته به اندازه سوله و افتتاح آن ، هزینه ساخت سوله متغیر است.
نوع فونداسیون تأثیر زیادی بر هزینه های ساخت دارد.
ساخت سوله در فومن
ساخت سوله در فومن

شرکت بیستون سازه آذران با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و متخصصان مجرب قادر به ساخت سوله در فومن می باشد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی و با هزینه کمتر اقدام به ساخت سوله های روشنایی می کند. سپس به محل پروژه منتقل می شود. ساخت چراغ روشنایی طبق اصول مهندسی و طبق مقررات ملی ساختمان انجام می شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-در-فومن/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


احداث سوله در قرچک
سه شنبه 2 شهريور 1400 ساعت 14:8 | بازدید : 43 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

با توسعه شهرک صنعتی قرچک ، نیاز به سوله های بیشتری احساس می شود. بسیاری از مردم می خواهند در این شهرک کار کنند و در قرچک سوله بسازند. یافتن یک شرکت معتبر ساخت سوله که بتواند با ضمانت سوله در قرچک بسازد دشوار است. شرکت سوله سازی بیستون سازه آذران را به شما معرفی می کنیم. در ادامه بیشتر با این شرکت آشنا می شویم.

سوله چیست؟
با گذشت زمان ، سوله ها جایگزین ساختمانهای بزرگ شدند. سازه هایی که سقف های قوسی شکل و شیب دار دارند سوله نامیده می شود. سوله به سه نوع تقسیم می شود:

نوری
تیراندازی با کمان
سوله UM
نورگیر چه ویژگی هایی دارد؟
سوله نور این قابلیت را دارد که بدون ستون میانی دهانه های بزرگی ایجاد کند.
سوله سبک تحت فشار بارهای سنگین ، استحکام و استحکام
دارای m بالا است.
چراغ روشنایی ، همانطور که از نامش پیداست ، وزن کمی دارد که باعث می شود هزینه کمتری داشته باشد.
سوله نور را می توان چندین بار مونتاژ و جدا کرد و به مکان های دیگر منتقل کرد.
ساخت و نصب سوله با سرعت بالایی انجام می شود
نورگیر چه ویژگی هایی دارد؟
سازنده سوله در قرچک ، شرکت بیستون سازه آذران
شرکت بیستون سازه آذران آماده ساخت سوله در قرچک با شما می باشد. این شرکت با سابقه درخشان خود در ساخت سوله ، این اطمینان را به شما می دهد که سوله هایی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

کاربردهای نوری که در قرچک ریخته می شود
چراغ روشن می تواند در همه موارد استفاده شود. از صنایع کوچکتر مانند روگذرها گرفته تا صنایع بزرگ با دهانه وسیع ، از سوله های سبک استفاده می شود. موارد زیر را می توان برای کاربردهای نورپردازی ذکر کرد:

پارک های تفریحی
ساخت یخچال صنعتی
سالن های کنفرانس و نمایشگاه ها
سوله های تجاری
احداث اماکن مذهبی
ساخت سالن های بدنسازی
ساخت سوله های صنعتی
ساخت انبار برای کارخانه ها و مزارع کشاورزی
آشیانه نگهداری هواپیما
کاربردهای نوری که در قرچک ریخته می شود
هزینه ساخت سوله در قرچک
با توجه به معیارهای مختلف ، هزینه ساخت سوله در قرچک تعیین می شود. عبارت:

ماده خام
نوع حساب
موقعیت جغرافیایی
اندازه و ابعاد سوله و دهانه آن

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-qarchak/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


احداث سوله در کیش
سه شنبه 2 شهريور 1400 ساعت 14:5 | بازدید : 47 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

احداث سوله در کیش
همانطور که می دانید ، امروزه یکی از پرکاربردترین سازه ها برای سوله های صنعتی ، دامی ، ورزشی و ... است.

طراحی و ساخت سوله باید کم هزینه باشد و این هزینه کم باید به گونه ای باشد که از کیفیت اقلام مورد استفاده در مونتاژ سوله کاسته نشود. شرکت بیستون سازه آذران یکی از شرکت های مجرب در این زمینه است که با مشاوران و مهندسین مجرب ، بهترین سازه ها را با کمترین هزینه برای شما طراحی و مونتاژ می کند.

 ساخت سوله در کیش | سوله به سبک بیستون
ساخت سوله
در دنیای امروز ، پیشرفت مهندسی در زمینه مصالح و عمران ، سازه ها را با دوام تر و کاربردی تر از قبل کرده است. بنابراین ، در بحث کاهش هزینه های سوله و مونتاژ ساختمان ، شرکت بیستون سازه آذران همواره سعی کرده است خود را سریع نگه دارد و در امور ساخت و طراحی پیشرفت کند.

به طور کلی ، مراحل ساخت سوله به قسمتهای زیر تقسیم می شود:

ساختن
شمع بندی
پایه
اسکلت سازی
عایق کاری
آهنگری و جوشکاری
کفپوش
ساخت اسکلت سوله
در سازه هایی مانند سوله ، از فلز برای ساخت سوله استفاده می شود ، زیرا وزن سازه بسیار سبک تر و همچنین سازه های انعطاف پذیرتر خواهد بود. میزان هزینه و زمان ساخت اسکلت سوله بستگی به نوع طراحی سازه و میزان زمینی دارد که شرکت بیستون سازه آذران آماده طراحی و مونتاژ سوله های مورد نظر با مهندسان و کارشناسان خود می باشد.

 ساخت سوله در کیش | سوله به سبک بیستون
عایق کاری سوله
در این مرحله بسته به نوع استفاده از سوله مورد نظر می توان از مواد مختلفی برای عایق کاری استفاده کرد. از جمله مصالح به کار رفته در عایق سازی سوله عبارتند از: نانو رنگ آمیزی نمای سوله ، عایق رطوبتی ، عایق حرارتی ، عایق نانوذره ای و عایق نانو (برای استفاده در نمای بیرونی یا داخلی سوله) ، بسته به نوع سوله استفاده از سوله قرار داده شده است.

آهنگری و جوش سوله
به منظور مونتاژ قطعات پیش ساخته سوله ها که توسط شرکت هایی مانند شرکت بیستون سازه آذران ساخته و طراحی شده است ، لازم است قسمت های مختلف سوله ها را با جوشکاری و آهنگری و در برخی قسمتها با استفاده از پیچ و مهره ، به ساختن ساختار مورد نظر

کف سیلو
در مرحله کف سازی سوله ، یک نکته بسیار مهم نوع پوشش مورد استفاده در کفپوش با توجه به نوع بهره وری و نوع سازه است. به عنوان مثال ، برای کف سازی سوله هایی که به عنوان کارخانه استفاده می شود ، لازم است کف سوله را با بتن بپوشانید.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-در-کیش/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 13
:: بازدید هفته : 39
:: بازدید ماه : 39
:: بازدید سال : 227
:: بازدید کلی : 24081