پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
تدریس خصوصی زبان کودک به چه شکلی انجام می شود؟
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 23:47 | بازدید : 49 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

تدریس خصوصی زبان برای کودکان | زبان انگلیسی مطرح ترین زبان پیشنهادی به کودکان است که به عنوان زبان دوم از آن یاد می شود. اما در آموزشگاه دنیای زبان سقراط علاوه بر زبان انگلیسی برای کودک، باید از آموزش سایر زبانها برای کودک هم یاد کرد زبان هایی چون : زبان فرانسه برای کودک زبان آلمانی برای کودک و یا زبان ایتالیایی برای کودک ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی . مفتخریم که در این زمینه جزو برترین های آموزش زبان کودک هستیم . سن در نظر گرفته شده برای جهت آموزش زبان دوم از سن 3 سالگی به بالا است و گروهی از اساتید وروانشناسان زبده در گروه کودک دنیای زبان سقراط اختصاصاً در ان زمینه فعالند .

قطعاً سیستم آموزش در این رده سنی بسیار متفاوت تر و حساس تر از سایر مقاطع می باشد . اساتیدی که در رأس آموزش قرار دارند بیشتر بر روی مکالمة کودک شما کار خواهند کرد و با کتاب، بازی، شعر و سایر متدی که با در نظر گرفتن سن کودک شما خواهد بود آموزش را پی خواهند گرفت. ما به لحاظ روانشاسی وضعیت کودک عزیز شما را ندر نظر گرفته و با توجه به علایق آنها روش آموزش را بر می گزینیم. در این راستا فرزندان شما را مجبور به صحبت کردن می کنیم. پیگیری های مستمر سوپروایزرها و پشتیبانان و آزمون های هر 10 جلسه یکبار به ما و شما کمک بسیاری را خواهد کرد .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان

اساتید مطمئن و برجستة کار با کودک که سالها سابقة کار در این زمینه را دارند برایتان در نظر گرفته خوهد و اجازة ورود هر استادی را به حریم منزلتان نخواهیم داد.

در زمان تشکیل کلاس حضور یکی از والدین در منزل یا محل تشکیل کلاس الزامی است . اولیا در این دوره گزارش و شرح چگونگی برگزاری کلاس و راحتی کودک خود را به ما خواهند داد. داشتن کودکان شاد و توانمند حق هر پدر و مادر دلسوز و آینده نگر است.

قبل از شروع کلاس قطعاً مشاوران کودک و برنامه ریزان با شما والدین عزیز نشستی جهت اطلاع از چگونگی مسیر خواهند داشت. لازم به ذکر است که کودکان شما بعد از برگزاری کلاس آماده پذیرش در دبستان های خارج از کشور خواهند شد. آزمون YLE با سه سطح متفاوت خود در دنیا وجود دارد که سطح اول یا Starter مختص کودکان است با مهارت هایی ابتدایی و راحت.سطح بعدی این آزمون Mover و Flyer است که بعد از انجام آموزن برای کودکان گواهینامه هایی در نظر گرفته شده است.

زبان انگلیسی برای کودکان 3 و 4 سال

زبان انگلیسی امروزه به شکلی می باشد که همه ان را به چشم یک نیاز نگاه می کنند و برای دستیابی به برخی از موفقیت ها یادگیری زبان انگلیسی را برای خود لازم می بینند ، به خاطر همین موضوع کودکان و نوجوانان و در موارد متعددی بزرگسالان برای یاد گیری زبان تلاش می کنند .

امروزه زبان انگلیسی یکی از بحث های پر طرفدار می باشد چون بیشتر خانواده ها و جوانان اینده خود را با یادگیری زبان انگلیسی بهتر می بینند ، زبان انکلیسی یکی از زبان های بین المللی می باشد و شما می توانید با یادگیری ان با تمام دنیا ارتباط داشته باشید و به راحتی کار های خود را انجام دهید ، امروزه انگلیسی به گونه ای رشد کرده است که به زندگی روزمره ما نیز نفوذ کرده است و باید شما برای انجام برخی از کار ها زبان انگلیسی بلد باشید تا نتیجه موفقی به دست اورید .

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

اما دانش آموزان از سن 7 به بالا در سطح Flyer دارای 2 آزمون هستند به نام های KET یا آزمون زبان انگلیسی برای مدارس و آزمون PET آزمون زبان انگلیسی مقدماتی برای مدارس. آزمون (YLE) در 2 بخش Listening و (Reading & Writing) برگزار می شود. هدف نخست ما جذب کودک شما و ایجاد علاقه به زبان دوم استو گام بعدی، کمک به درک و یادگیری کودک و افزایش مهارت کودک است، همراه با آرامش در کل زمان یادگیری.

برای قدم گذاشتن در این ورطه لطفاً با حساسیت و مطالعه بیشتری وارد شوید تا پیروزی کودک دلبندتان را شاهد باشید.

 

منابع:

1. https://worldlanguage.ir/language-tutoring-for-children/

2. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


متعلقات نصب در اجرای اکوستیک چه ویژگی های دارد؟
دو شنبه 12 آبان 1399 ساعت 18:39 | بازدید : 55 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

متعلقات نصب و اجرا در انواع مختلف تولید می شود و توسط برند ها و شرکت های متفاوت با کیفیت های مختلف ساخته می شود و به بازار و مشتریان عرضه می شود .

همیشه در خرید متعلقات نصب و اجرا و تجهیزات و لوازم جانبی اکوستیک دقت داشته باشید تا خرید خود را درست انجام دهید برای مثال شما باید خرید خود را از نمایندگی های و فروشگاه های معتبر انجام دهید برای مثال فروشگاه صدا برداران یکی از نمایندگی های معتبر فروش محصولات ایزولاسیون و لوازم جانبی و متعلقات نصب و اجرا می باشد و به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کند و شما می توانید با اعتماد کاملا خرید خود را انجام دهید ، فروشگاه صدا برداران تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری به شما عزیزان عرضه می کند و شما هیچ هزینه ای بابت واسطه گری محصول پرداخت نمی کنید .

 

انواع تجهیزات نصب و اجرا

متعلقات نصب و اجرا در انواع مختلف هستند برای مثال

هر کدام از این لوازم جانبی  و یا تجهیزات نصب و اجرا تجهیزات خاص خود را دارا هستند و برای اجرایی کردن ان ها باید تجهیزات اکوستیک مناسب موجود باشد و این کار باید حتما توسط متخصص این کار اجرا شود چون به برخی محاسبات نیاز است تا نتیجه کار درست باشد و خروجی به دست امده دلخواه مشتری باشد .

لوازم جانبی و یا تجهیزات نصب و اجرا اکوستیک چیست؟

لوازم جانبی اکوستیک یا همان تجهیزات نصب و اجرا انواع مختلفی دارند و مدل های زیادی در بازار دارند .

لوازم جانبی و یا متعلقات نصب و اجرا اکوستیک برای ایزولاسیون و راه اندازی اتاق های اکوستیک به کار می رود و برای جلو گیری از عبور صدا و پژواک به کار می رود و کاربرد های بی شماری دارد ، تجهیزات اکوستیک و یا لوازم جانبی اکوستیک و یا همان متعلقات نصب و اجرا بیشتر در زمینه موسیقی و صدا برداری و ضبط به کار می روند و کاربرد های زیادی در این زمینه شغلی دارند .

از لوازم جانبی ها و تجهیزات نصب و اجرایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند می توان به چسب های مخصوص و یا فوم های پوششی اشاره کرد که برای راه اندازی و ساخت یک اتاق و یا سالن اکوستیک به کار می رود و با تجهیزات ایزولاسیون ترکیب شده و کار را تکمیل می کند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت صدابرداران مراجعه کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 30
:: بازدید هفته : 59
:: بازدید ماه : 59
:: بازدید سال : 247
:: بازدید کلی : 24101