پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
آیا افتادگی پلک دارید؟ آیا درمان افتادگی پلک را می دانید؟
چهار شنبه 1 دی 1400 ساعت 10:11 | بازدید : 86 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

آیا افتادگی پلک دارید؟ آیا درمان افتادگی پلک را می دانید؟

چشم یکی از مهم ‌ترین اجزای صورت است که زیبایی آن در ظاهر افراد بسیار تأثیرگذار است. با استفاده از این عضو حیاتی است که احساسات و حالات درونی افراد آشکار می‌ شود؛ بنابراین رسیدگی به این قسمت مهم از صورت، امری اجتناب ناپذیر است.

با پا گذاشتن به سنین میانسالی پوست بدن دچار افتادگی می ‌شود. صورت و پلک‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. افتادگی پلک علاوه بر تأثیر مخربی که بر روی اعتماد به نفس خانم ها و آقایان دارد باعث خواهد شد ظاهر فرد عبوس، بی ‌حال و کسل نمایان کند.

روش های متفاوتی مانند جراحی و شیوه های خانگی برای بهبودی افتادگی پلک وجود دارد. نمی ‌توان میان خوب یا بد بودن این شیوه ها قضاوت کرد و هرکدام به نوبه خود برای درمان افتادگی پلک مؤثر عمل می کنند.

 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


سوله سبک برای دامداری
یک شنبه 21 شهريور 1400 ساعت 17:24 | بازدید : 75 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

هزینه زیاد ، زمان طولانی و مصالح متعدد مورد نیاز برای ساخت ساختمانهایی که منحصر به فرد هستند ، باعث شده است بسیاری از مردم به سوله های ساختمان متمایل شوند. سوله را می توان در زمان کمتر ، هزینه کمتر و مصالح مورد نیاز ساخت و کیفیت و کارایی یکسانی دارد. یکی از کاربردهای این سوله ها دامداری است. سوله سبک دام مکانی مناسب برای پرورش دام و طیور است و مزایای بی شماری نسبت به سایر سازه ها دارد.

سوله چیست؟
سوله نوعی سازه فلزی با سقف شیب دار است که بسته به کاربرد آن در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود. سیلوها اغلب در مکانهایی استفاده می شوند که نیاز به دهانه های بزرگ دارند. اماکنی مانند انبارهای صنعتی ، کشاورزی ، کارخانه ها ، انبارها ، تعمیرگاه ها ، سالن های بدنسازی ، طیور ، دام و ....

احداث سوله های روشنایی برای دام
علاوه بر این ، محل ساخت سوله نیز در انتخاب نوع آن مثر است. مکان مورد نظر باید از نظر آب و هوا مانند سرعت باد ، برف و باران ، شدت گرما و عوامل مشابه بررسی شود تا پس از انتخاب مناسب ترین نوع سوله ، پس از ساخت ، مشکلی ایجاد نشود.

چراغ روشن برای دام
مسکن دام باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد. توانایی نصب سایر لوازم جانبی نیز ضروری است. تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع ، تجهیزات گرمایش و سرمایش ، روشنایی ، خوراک دام و ... باید نصب شود. علاوه بر این ویژگی ها ، سوله ها ارزان هستند و نصب آنها آسان است. این عوامل منجر به استفاده گسترده از آن ، به ویژه در دامداری می شود.

سوله نور یک سقف طاق نمایی است که با استفاده از روش های UM ، خرپا و ساختار فضایی ساخته شده است. روش UM عموماً برای ساخت خانه های سبک دام استفاده می شود. در این روش از ورق گالوانیزه خود نگهدارنده و خود نگهدار بدون نیاز به قاب بندی (تیرها و ستون ها) استفاده می شود.

برآورد هزینه ساخت یک سوله سبک دام
اما امروزه سوله های مشبک از جمله جدیدترین سوله ها با وزن کم ، استحکام بالا ، قابلیت تحمل وزن بالا ، مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ، هزینه نسبتا کمتر ، امنیت بالا و ... هستند که سوله های دیگری جایگزین آنها می شود.

در صورت لزوم می توان ارتفاع این نوع خانه های سبک را کاهش داد. اما ارتفاع مناسب برای ورود و خروج دام ، وسایل نقلیه ویژه و موارد مشابه باید در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که ارتفاع اصطبل گوسفندان با گاوها متفاوت است.

مزایای نورگیر
همانطور که گفتیم ، هزینه عملیاتی بسیار پایین سوله ها یکی از برجسته ترین مزایای آن است. با توجه به قیمت پایین مصالح ، حمل و نصب آنها ، سادگی و سرعت بالای نصب ، ساخت و نصب این سوله ها بسیار سودآور است.

زمان مورد نیاز برای ساخت سازه نیز بسیار مهم است. زمان صرف شده برای ساخت و راه اندازی سوله بسیار کمتر از ساخت سایر سازه ها است. در نتیجه ، واحد آماده کار بسیار سریعتر است. سوله های دامداری نیز از این ویژگی مستثنی نیستند. در واقع ساخت این نوع سوله زمان بسیار کمی می طلبد.

علاوه بر این ، این گاوداری به دلیل کیفیت و مقاومت بالا ، در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شکل قوسی سوله نور باعث شده تا در برابر باد ، باران ، برف ، زلزله ، آتش و ... مقاوم باشد.

مزیت دیگر خانه های سبک دامداری داشتن استانداردهای بین المللی است. استفاده از روش های مدرن برای ساخت این سوله ها نیز تأثیر بسزایی در این امر داشته است. تهویه خوب نیز یکی از مزایای مهم آن است.

معایب سوله سبک UBM

سوله UBM کاربردهای زیادی دارد. اما این نوع سوله معایبی نیز دارد که گاهی استفاده از آن را محدود می کند. امنیت پایین در برابر سرقت یکی از مهمترین معایب آن است. همانطور که گفتیم این نوع سوله از ورق های گالوانیک ساخته می شود. این ورق ها به راحتی بریده می شوند و به راحتی در سوله قرار می گیرند.

 

سوله های UBM ، که معمولاً در دامداری ها استفاده می شود ، بارهای سنگین برف را تحمل نمی کند. از طرف دیگر ورق های گالوانیک دارای انتقال حرارت بالا هستند. بنابراین ، این معایب استفاده از این سوله را در مناطق با بارش برف شدید و مناطقی با تغییرات شدید دما به حداقل می رساند.

 

از دیگر معایب سوله های سبک دام UBM می توان به عدم امکان نصب جرثقیل سقفی ، راه اندازی قوس از ابتدای پایه و نیاز به حضور دستگاه UBM (جابجایی این دستگاه هزینه بر است) در حین ساخت سوله اشاره کرد.

 

با این حال ، سوله های خرپایی بیشتر برای دام مناسب است و بیشتر توصیه می شود. همانطور که گفتیم ، فناوری مدرن بسیاری از معایب سایر نورگیرها در سوله های خرپایی سبک را جبران کرده است. مزایایی مانند امنیت بالا ، قابلیت ساخت سوله با دهانه های مختلف و 3 مزیت آن.

 

نحوه ساخت یک سوله دامداری سبک

یکی از نکات مهمی که باید در ساخت سوله ها مورد توجه قرار گیرد ، مصالح ، ابعاد ، طول ، عرض و ارتفاع ورق ها و ساختار سازه است. همه این موارد باید با توجه به نوع استفاده از سوله و محل مورد استفاده به دقت و حرفه ای محاسبه شود. ارتفاع استاندارد سوله های دامی 2.5 تا 3 متر و طول 12 متر است.

 

نحوه ساخت یک سوله دامداری سبک

به جای ورق های گالوانیزه ، می توان از ورق های فولادی برای ساخت سوله های دام استفاده کرد. این امر امنیت سوله را افزایش می دهد. اما در عین حال وزن آن را تا حدی افزایش می دهد. از ورق های گالوانیزه می توان برای ایجاد ذخیره علوفه استفاده کرد که هزینه ها را کاهش می دهد.

 

نکته مهم دیگر در ساختن یک سوله سبک دام ، موضوع تهویه آن است. به دلیل تعداد زیاد دام ، این سوله ها برای تهویه مداوم هوای داخل سوله به سیستم تهویه قوی نیاز دارند.

 

همچنین سوله های خرپایی که هیچ محدودیتی در ساخت دهانه ندارند ، بیشتر برای دام مناسب است. در ساخت این سوله ها هیچ محدودیتی در ارتفاع دهانه سوله وجود ندارد و در صورت نیاز به دهانه زیاد ، سوله مزرعه خرپایی با ارتفاع مناسب طراحی و ساخته می شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-سبک-دامداری/

معایب سوله سبک UBM

سوله UBM کاربردهای فراوانی دارد. اما این نوع سوله معایبی هم دارد که بعضاً کاربرد آن را محدود میکند. امنیت پایین در مقابل سرقت، از مهم‌ترین معایب آن است. همانطور که گفتیم این نوع سوله از ورق های گالوانیکی ساخته شده‌اند. این ورق ها به راحتی بریده می‌شوند و به سادگی می‌توان وارد سوله شد.

سوله نوع UBM که معمولاً در دامداری ها استفاده می‌شود، قابلیت تحمل بار برف زیاد را ندارد. از طرفی، ورق های گالوانیکی انتقال حرارتی بالایی دارند. بنابراین این معایب باعث می‌شوند که کاربرد این سوله در مناطق با بارش برف زیاد و مناطقی که تغییرات دمایی شدیدی دارند، به حداقل برسد.

از سایر معایب سوله سبک دامداری UBM می‌توان به عدم امکان نصب جرثقیل سقفی،‌ شروع قوس از ابتدای پایه و نیاز به حضور دستگاه UBM (جابجایی این دستگاه پرهزینه است) در حین احداث سوله اشاره کرد.

این در حالی است که سوله خرپایی برای دامداری ها مناسب‌تر است و بیشتر توصیه می‌شود. همانطور که گفتیم تکنولوژی روز دنیا بسیاری از معایب سایر سوله های سبک را در سوله سبک خرپایی جبران کرده است. مزیت هایی مانند امنیت بالا، قابلیت ساخت سوله با ارتفاع مختلف دهانه و… از برتری های آن است.

نحوه ساخت سوله سبک دامداری

از نکات مهمی که باید در ساخت سوله ها در نظر گرفت جنس متریال، ابعاد آنها، طول، عرض و ارتفاع ورقه ها و اسکلت سازه است. تمام این موارد باید با توجه نوع کاربرد سوله و مکان مورد استفاده، با دقت و به صورت تخصصی محاسبه شوند. ارتفاع استاندارد برای سوله دامداری، ۲.۵ تا ۳ متر و طول ۱۲ متر است.

نحوه ساخت سوله سبک دامداری

برای ساخت سوله دامداری به جای ورق های گالوانیزه می‌توان از ورق های فولادی استفاده کرد. این موضوع امنیت سوله را بالا می‌برد؛ اما در عین حال وزن آن را تاحدودی افزایش می‌دهد. برای ساخت انبار علوفه می‌توان از ورق های گالوانیزه استفاده کرد که این مورد موجب کاهش هزینه خواهد شد.

از دیگر نکات مهم در ساخت سوله سبک دامداری مبحث تهویه آن است. با توجه به تجمع زیاد دام، این سوله ها نیاز به سیستم تهویه قوی دارند تا دائماً هوای داخل سوله را تهویه کند.

همچنین سوله های خرپایی که محدودیتی در ساخت دهانه ندارند، برای دامداری ها مناسب‌تر می‌باشند. در ساخت این سوله ها هیچ محدودیتی در ارتفاع دهانه سوله وجود ندارد و در صورت نیاز به دهانه با ارتفاع بالا، سوله دامداری خرپایی با ارتفاع مناسب طراحی و ساخته می‌شود.

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


سوله سبک در شیراز
سه شنبه 16 شهريور 1400 ساعت 16:38 | بازدید : 58 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

سوله سبک در شیراز

تعداد کمی از شرکتهای ساخت سوله در شیراز وجود دارند که به ساخت انواع سوله فلزی پایدار و محکم مشغول هستند. همه شرکت های ساختمانی سوله در استان فارس سوله ها را به صورت سنتی و قوسی می سازند در حالی که با افزایش قیمت ورق های سیاه ، سوله و تیرهای سنتی دیگر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

سوله سبک

برای آشنایی بیشتر با سوله سبک در شیراز ، ابتدا تعریف کوتاهی از سوله و انواع آن ارائه کرده ایم. سازه هایی که سقف شیب دار یا قوسی دارند طاقچه نامیده می شود. انواع مختلف سوله وجود دارد ، از جمله سوله تیراندازی ، سوله UM و سوله سوله سبک. در این میان ، سوله سبک با ویژگی های منحصر به فرد خود بسیار محبوب شده است.

مزایای سوله سبک در شیراز
سوله سبک در شیراز مزایای زیادی نسبت به محدوده تیراندازی دارد.

قابل استفاده برای دهانه های گسترده
سوله سبک بهترین گزینه برای ساخت سوله در شیراز با دهانه های گسترده است.
امکان نصب جرثقیل
امکان نصب جرثقیل بدون محدودیت وجود دارد.
صرفه جویی در زمان
ساخت سوله سبک در شیراز در مقایسه با میدان تیر با سرعت بالایی انجام می شود.
انعطاف پذیری در طراحی
طراحان سازه می توانند به هر طریقی طراحی کنند. برای ساخت سوله سبک در شیراز ، می توان از طرح های معماری خاصی استفاده کرد.
پول پس انداز کنید
هزینه ساخت سوله سبک در شیراز هزینه کمتری نسبت به محل تیراندازی دارد. وزن کم و هزینه نصب کم سوله سبک منجر به کاهش هزینه برای کارفرما شده است.
استحکام و دوام بالا
قدرت خود را در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند برف و طوفان حفظ می کند. همچنین از مقاومت بالایی در برابر زلزله برخوردار است.
تولید کننده سوله سبک در شیراز

امروزه ساخت سوله سبک مورد استقبال بسیاری از صنعتگران قرار گرفته است. در این میان ، کسانی که تخصص و تجربه بالایی دارند می توانند در زمینه ساخت سوله فعالیت کنند. سازنده سوله باید تمام جنبه های کار را با توجه به محاسبات دقیق مهندسی در نظر بگیرد و به استانداردهای سوله سازی نزدیک شود.
مواد مورد استفاده در ساخت سوله سبک در شیراز بسیار مهم است. با بهبود کیفیت سازه می توان سوله ای با عمر مفید طولانی ساخت. این امر مهم را به شرکت بیستون سازه آذران بسپارید تا ساخت و ساز سوله سبک را در شیراز به بهترین شکل انجام دهد.

ساخت سوله سبک در شیراز
ساخت سوله سبک در شیراز

سوله سبک در شیراز طرفداران زیادی پیدا کرده است. وزن کم سوله سبک قدرت و دوام آن را کاهش نمی دهد. ساخت سوله سبک در شیراز توسط شرکت بیستون سازه آذران مطابق مقررات مقررات ملی ساختمان و تأیید سیستم مهندسی شیراز انجام می شود.

شرکت بیستون سازه آذران دارای تیم مجرب و مجهز و ماشین آلات مجهز و مدرن است که در بخش تولید سوله سبک در شیراز و دیگر شهرهای کشور فعالیت می کند.

یکی از اهداف شرکت بیستون سازه آذران افزایش کیفیت و استحکام سازه با کمترین هزینه می باشد. ما با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به هدف رسیده ایم.

نصب سوله سبک در شیراز

شرکت بیستون سازه آذران ، با توجه به شرایط آب و هوایی شیراز و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ، سوله سبک را در شیراز می سازد. پس از انتقال سازه به محل پروژه ، عملیات نصب آغاز می شود. این سازه ها را می توان در مکان های مختلف جغرافیایی نصب کرد. در حالی که آسیبی به کیفیت و دوام آن وارد نمی شود. هزینه سوله سبک در شیراز کمتر از یک محل تیراندازی است.

سوله سبک در شیراز استفاده می کند
سوله سبک در شیراز استفاده می کند

یکی از ویژگی های سوله سبک در شیراز این است که از آن برای مصارف زیادی استفاده می شود. برخی از کاربردهای سوله سبک در شیراز عبارتند از:

  • سوله های کشاورزی
  • سالن کنفرانس
  • سالن مرغداری
  • سالن کنفرانس و کنفرانس
  • سوله صنعتی
  • سوله ورزشی
  • سوله تجاری
  • نمایشگاه
  • اماکن مذهبی
  • اماکن تفریحی
  • تفاوت بین سوله سبک و محدوده تیراندازی

تفاوتهایی که از نظر ساختار ، ظاهر ، کارآیی اقتصادی و بنیاد قابل توجه است.

تفاوت در ساختارها
تفاوت در ساختارها

ساختار سوله های سبک به دلیل فاصله کم بین قاب ها و شکل خرپایی سازه ، وزن کمتری نسبت به سوله های قوسی دارد. سوله سبک همچنین در برابر بارهای سنگین مانند برف و طوفان در مقایسه با آشیانه های تیراندازی با کمان از مقاومت بالایی برخوردار است.

تفاوت در ظاهر

سوله سبک زیباتر از یک میدان تیراندازی است. سوله سبک توانایی اجرای جرثقیل را دارد.

تفاوت در اقتصاد

ساخت سوله سبک 10 تا 30 درصد مقرون به صرفه تر از تیر اندازی است.

تفاوت در پایه ها

در مورد فونداسیون ، باید توضیح کوتاهی داده شود که در سوله های سبک ، قاب های سوله در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند. در نتیجه ، وزن بار به طور یکنواخت به فونداسیون وارد می شود. هرچه فاصله بین فریم ها کمتر باشد میلگرد و ضخامت کمتری استفاده می شود.
در سوله های تیراندازی با کمان ، قاب ها در فاصله 6 متری از یکدیگر ، هر یک به صورت جداگانه ، با زونا که آنها را به هم متصل می کند ، قرار گرفته اند. در سوله سبک ، پایه ها نوارهایی با ضخامت و عرض هستند. در نتیجه ابعاد و میلگردهای کمتری در فونداسیون سوله سبک استفاده می شود.

قیمت سوله سبک در شیراز

برای محاسبه قیمت سوله سبک در شیراز ، نکات مهم قابل توجه است. نکات مهم در تعیین قیمت سوله سبک در شیراز عبارتند از:

نوع حساب
موقعیت جغرافیایی
وجود جرثقیل یا نیم طبقه
اندازه و ابعاد دهانه و ارتفاع
نوع فونداسیون
اخرین حرف

برای ساخت سوله سبک در شیراز ، باید از شرکت های معتبر ساختمانی سوله در کشور کمک بگیرید. شرکت بیستون سازه آذران سفارش ساخت سوله سبک در شیراز را می پذیرد. ساخت سوله سبک در شیراز توسط شرکت بیستون سازه آذران ، چه از نظر هزینه کم و چه از نظر فنی ، مقرون به صرفه تر از ساخت میدان تیراندازی است.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/سوله-سبک-در-شیراز-2/

|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


ساخت سوله سبک ورزشی
سه شنبه 16 شهريور 1400 ساعت 16:38 | بازدید : 62 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

امروزه در سراسر جهان ، مهندسان از سازه های فلزی یا سوله برای ساخت سالن های ورزشی استفاده می کنند ، زیرا علاوه بر نصب فوری و استحکام بالا ، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. اگر تازه وارد این فناوری شده اید و به دنبال اطلاعات مفیدی در مورد جزئیات سوله ورزشی هستید ، این مقاله به شما این فرصت را می دهد تا هر آنچه را که باید در مورد این سازه فلزی بدانید ، بدست آورید.

ساخت سالن ورزشی سبک
یک چراغ نور برای ورزشگاه بسازید
ساخت یک سوله سبک ورزشی ، مانند ساخت انواع دیگر سوله ، نیاز به مهارت و رعایت استانداردهای بین المللی دارد. بسته به نوع استفاده از سالن های ورزشی ، ساخت سوله انجام می شود. در واقع ، ساختن یک میدان ورزشی برای یک سالن فوتسال با ساخت یک ورزش ورزشی فوتبال و بدمینتون متفاوت است ، زیرا هر یک از آنها ابعاد متفاوتی دارد.

استفاده از سوله های سبک برای ساخت انواع سالن های ورزشی متداول است ، زیرا ارزانتر از سوله های سنگین است. البته ممکن است فکر کنید که چون قیمت پایین تری دارند ، استحکام و دوام آنها کمتر خواهد بود. جالب است بدانید سوله های سبک ورزشی دارای مقاومت بالایی هستند. بسیاری از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ترجیح می دهند از سوله های سبک چوبی برای ساخت سوله های ورزشی نسبت به انواع دیگر سوله های پیش ساخته استفاده کنند.

استفاده از سوله های خرپایی برای سوله های ورزشی دارای مزایای زیادی می باشد که از جمله آنها می توان به مقاومت زیاد در برابر بادهای شدید ، برف و زلزله ، وزن سبک ، امنیت بالا ، ساخت سریع ، ساختار زیبا و متنوع و قابلیت ایجاد دهانه های بزرگ اشاره کرد. البته به خاطر داشته باشید که ساخت یک میدان ورزشی نیاز به اصول فنی و تخصصی دارد ، بنابراین ترتیب ساخت آن را به شرکت های مجرب و معتبر بسپارید تا دیگر مجبور به پرداخت هزینه نشوید.

ابعاد سوله های سبک ورزشی
سالن های ورزشی برای سالن های بدمینتون ، فوتسال ، فوتبال و سالن استفاده می شود. در هر یک از این موارد ، ابعاد سوله ورزشی و طول سقف متفاوت است. از سوی دیگر استانداردهای خاصی برای ابعاد سوله های آنها وجود دارد که بر اساس آنها سوله باید ساخته شود. به عنوان مثال ، در سالن فوتبال ، ابعاد طول سوله 25 تا 42 متر و عرض آن بین 15 تا 25 متر است. البته ابعاد سوله ورزشی نیز بسته به نوع مجموعه ای که در آنجا نصب و اجرا می شود متفاوت خواهد بود. در مدارس و دانشگاه ها اندازه سوله کوچک است.

هزینه ساخت یک سوله سبک ورزشی
هزینه ساخت یک سوله سبک ورزشی
هزینه ساخت سوله یکی از مهمترین مواردی است که مردم قبل از سفارش آن در مورد شرکت های طراحی و ساخت سوله می پرسند. قطعا هزینه ای که شرکت های مختلف برای ساخت سوله ورزشی ارائه می دهند یکسان نیست. اما به طور کلی هزینه آن بستگی به عواملی مانند جنس و کیفیت ورق ها ، اندازه ابعاد و دهانه های سوله ، وزن سوله ، روش ساخت ، مصالح مورد استفاده برای پوشش چوبی دیوار و سقف دارد. ، روش اجرا و نصب ، مساحت زمین ، مصالح کف و بستگی به نوع طرح دارد. در میان عوامل م priceثر بر قیمت ساخت سوله های ورزشی و سوله های دیگر ، وزن سوله بیشترین تاثیر را دارد. شایان ذکر است که هرچه وزن سوله سبک تر باشد ، هزینه ساخت آن ارزان تر است ، که منجر به استفاده بیشتر از سوله های خرپایی در مقایسه با سوله های UM و تیرهای ورق در صنعت سوله شده است.

برای اینکه یک شرکت ساخت سوله برآورد دقیقی از هزینه ساخت سوله ورزشی به شما ارائه دهد ، لازم است دقیقاً توضیح دهید که چه نوع سوله ای را مد نظر دارید و در تماس با کارشناسان شرکت در چه مجموعه ای مورد استفاده قرار می گیرد. به کارشناسان شرکت پس از دریافت اطلاعات لازم از شما ، قیمت تقریبی را به شما پیشنهاد می دهند و پس از قبول آن قیمت ، برای تعیین قیمت واقعی ، کارهای لازم مربوط به طراحی و ساخت سوله ورزشی مناسب برای شما را انجام می دهند. آنها شروع کردند.

مزایای استفاده از چراغ روشن برای ورزشگاه
مزایای زیاد سوله های ورزشی منجر به کاهش قابل توجهی در ساخت سازه های بتنی و سنگین شده است. از جمله مزایای این نوع سازه های فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سبک وزن
هیچ محدودیتی برای واردات انواع تجهیزات به سوله به دلیل باز شدن زیاد آن وجود ندارد
می تواند بر اساس سلیقه مصرف کننده طراحی شود
مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی
حمل و جابجایی آسان
امکان نصب جرثقیل
ارزان قیمت
سرعت ساخت بالا
داشتن معماری زیبا
قابلیت ساخت در ابعاد مختلف
مهمترین نکات برای سفارش ساخت سوله سبک ورزشی
ساخت سوله ورزشی کار آسانی نیست و برای سفارش طراحی و ساخت سوله مناسب باید به شرکت هایی مراجعه کنید که سابقه و تجربه خوبی در این زمینه دارند. زیرا در سالهای اخیر تعداد شرکتهای فعال در این زمینه بسیار افزایش یافته است و در این میان تنها برخی از آنها دارای تخصص و دانش کافی در صنعت سوله سازی هستند. بنابراین ، برای داشتن سوله با کیفیت و با دوام ، توصیه می کنیم قبل از سفارش در مورد سابقه شرکت خود تحقیقات لازم را انجام دهید.

سفارش ساخت چراغ نور برای ورزشگاه
هنگام سفارش سوله ، به خاطر داشته باشید که قیمتهای پایین همیشه دلیلی بر منصف بودن سازنده نیست ، زیرا موارد زیادی اتفاق افتاده است ، برخی از شرکتها کیفیت کار خود را برای جذب مشتری بیشتر از قیمت ارزانتر از سایر شرکتها پایین می آورند.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/سوله-سبک-ورزشی/

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


سوله در انزلی
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 18:13 | بازدید : 57 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

ساخت سایبان در منطقه آزاد انزلی: به جرات می توان گفت که در منطقه آزاد انزلی هیچ شرکت سایه بان وجود ندارد و برای ساخت سایبان در منطقه آزاد انزلی باید از شرکت های دخیل در ساخت سایبان در شهرهای دیگر کمک گرفت. به یکی از شرکت های معتبر ساخت سایبان که در سراسر کشور فعالیت می کند بیستون سازه آذران است.

احداث سایبان در منطقه آزاد انزلی
تعریف انبار
سازه هایی با سقف شیب دار یا قوسی شکل ، سوله نامیده می شود. سیلوها به سه نوع زیر تقسیم می شوند.

انبار سبک
تیراندازی با کمان
UM ریخته
انواع سایبان
انبار سبک
در ساخت نورگیرها از پروفیل های فلزی سبک استفاده می شود که به دلیل وزن کم سازه ، نورگیر نامیده می شوند. این سوله در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه در حال ساخت است. در بین انواع سایبان سایبان ، لامپ مناسب ترین انتخاب است.
احداث سایبان در منطقه آزاد انزلی
تیراندازی با کمان
سوله های تیراندازی با کمان به روشهای سنتی ساخته می شوند و سازه های تیراندازی با کمان سنگین هستند ، بنابراین هزینه های ساخت آن زیاد است. در گذشته ، استفاده از این انبار بسیار موفقیت آمیز بوده است ، با گذشت زمان کمتر با معایب آن استفاده می شود.
UM ریخته
سایبان UM از ورق های گالوانیزه ساخته شده است و استفاده از آن محدودیت هایی دارد.
مزایای نورگیر
قابل استفاده برای دهانه های گسترده
امکان نصب جرثقیل
در زمان صرفه جویی کنید
استحکام و دوام بالا
برای صرفه جویی در پول
انعطاف پذیری در طراحی
قابل استفاده برای همه کاربران
احداث سایبان در منطقه آزاد انزلی
احداث سایبان در منطقه آزاد انزلی
ساخت سایبان در منطقه آزاد انزلی طرفداران زیادی پیدا کرده است. با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه آزاد انزلی ، ساخت نورگیر بهترین گزینه است. بیستون سازه آذران با استفاده از مهندسین مجرب و بهترین مواد اولیه اقدام به ساخت سایبان در منطقه آزاد انزلی کرد. بیستون سازه آذران با افتخار نورگیر نورگیر با کیفیت بالا در منطقه آزاد انزلی ساخته است.

نصب سایبان در منطقه آزاد انزلی
پس از طراحی و ساخت انبار در بیستون سازه آذران ، سازه به محل ساخت و ساز منتقل می شود. چراغ را می توان در هر مکان جغرافیایی بدون آسیب رساندن به استحکام و دوام آن نصب کرد. نصب نورگیر در منطقه آزاد انزلی در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه کم انجام می شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/sakht-sole-dar-anzali/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


ساخت سوله بابل
یک شنبه 7 شهريور 1400 ساعت 18:11 | بازدید : 48 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

در استان مازندران شرکت های سایبان وجود دارد ، اما همه آنها توانایی ایجاد سایبان ندارند. به هر حال ، ساخت نورگیر نیاز به تجهیزات و مهارت های خاصی در استفاده از این تجهیزات دارد.

بیستون سازه سیلان سیلو با استفاده از آخرین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا و مهندسین مجرب ، ساخت سوله های سبک وزن را در بابل و سراسر کشور آغاز کرد. برای اطلاعات بیشتر قسمت زیر را ببینید.

پناهگاه سبک در بابل
سایبان های سبک از قوطی های پروفیل ساخته می شوند. قوطی های پروفیل سبک هستند ، بنابراین به آنها سایبان سبک می گویند.

سایبان های سبک در بابل مزایای زیادی نسبت به سایبان تیراندازی با کمان دارند. برخی از این مزایا عبارتند از:

ساختن انبار در بابل
نصب سریع سازه ها
ساخت نورگیرها با سرعت بالا در حال انجام است.
سهولت استفاده در همه زمینه ها
از چراغ می توان بدون هیچ محدودیتی برای همه اهداف استفاده کرد.
کلاس ایجاد کنید
در حامل نور ، می توانید در ساختار همپوشانی ایجاد کنید.
صرفه جویی در هزینه
هزینه ساخت و نصب نورگیر به دلیل استفاده از فولاد کمتر بسیار کمتر از نورگیر است. همچنین ، در هنگام جداسازی ، هزینه برچیدن پایین است.
مقاومت بالا
چراغ در برابر نیروهای جانبی که به داخل ساختار نفوذ می کنند بسیار مقاوم است.
انعطاف پذیری در طراحی
طراحی انبار سبک ، انعطاف پذیر است و طراحان آن می توانند هر شکلی را ایجاد کنند.
نیازی به فونداسیون نیست
در بیشتر موارد ، برای نصب نورگیر نیازی به فونداسیون نیست.
قابلیت اجرا با دیافراگم گسترده
فقط در یک حامل نور می توانید یک دهانه گسترده بدون ستون وسط ایجاد کنید.
قابلیت حمل
پس از نصب و استفاده از سایبان سبک ، اجزای آن را می توان شل کرد و در مکان دیگری نصب کرد.
امکان استفاده از جرثقیل
از جرثقیل ها با هر ظرفیتی می توان در سوله های سبک استفاده کرد.
ساختن انبار در بابل
ساخت و نصب نورگیر در بابل
برای سفارش ساخت نورگیر در بابل با مشاوران ما در بیستون سازه آذران تماس بگیرید. پس از ساخت سایبان سبک ، سازه برای نصب به محل پروژه منتقل می شود. شرکت ما بر اساس قوانین ملی ساختمان سایبان در بابل می سازد.

نصب سازه در زمان کوتاهی انجام می شود و در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه یک انبار با کیفیت و با دوام دریافت خواهید کرد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-babol/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


سوله سبک در فومن
سه شنبه 2 شهريور 1400 ساعت 14:9 | بازدید : 64 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

برای راه اندازی و ساخت سوله در فومن ، باید اطلاعات جامعی در این زمینه داشته باشید. این مقاله به شما در انتخاب نوع سوله و شرکتی که سوله را در فومن می سازد کمک می کند. شرکت بیستون سازه آذران یکی از شرکتهای مجرب و معتبر سوله سازی است که قادر به ساخت سوله در فومن می باشد.

سوله سبک از قوطی های پروفیل سبک ساخته شده است. سوله های سبک نسبت به سوله های تیراندازی با کمان دارای مزایایی هستند که عبارتند از:

سرعت ساخت سوله نور بسیار بیشتر از سوله تیراندازی است.
چراغ روشن برای همه موارد استفاده می شود.
هزینه ساخت و نصب سوله های سبک ، به دلیل استفاده از فولاد کمتر ، بسیار کمتر از هزینه ساخت سوله های قوسی است.
سوله نور با استفاده از تجهیزات مدرن دنیا طراحی و ساخته شده است ، بنابراین با ساختار خرپایی آن ، بارهای وارد شده به سازه توزیع شده و استحکام افزایش می یابد.
فقط در یک سوله سبک می توان یک دهانه وسیع ایجاد کرد.
در صورت جابجایی سازه ، کافی است پیچ ها را شل کرده و اتصالات را در مکان دیگری مونتاژ کنید.
امکان نصب چندین جرثقیل با هر تناژ وجود دارد.
هزینه ساخت سوله در فومن
هزینه ساخت سوله در فومن

عوامل مختلفی بر هزینه ساخت سوله در فومن تأثیر می گذارد. عبارت:

بسته به نوع کاربری که دارای چراغ روشن است ، هزینه ساخت متفاوت است.
موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی محل پروژه بر هزینه ساخت سوله تأثیر می گذارد.
بسته به اندازه سوله و افتتاح آن ، هزینه ساخت سوله متغیر است.
نوع فونداسیون تأثیر زیادی بر هزینه های ساخت دارد.
ساخت سوله در فومن
ساخت سوله در فومن

شرکت بیستون سازه آذران با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و متخصصان مجرب قادر به ساخت سوله در فومن می باشد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی و با هزینه کمتر اقدام به ساخت سوله های روشنایی می کند. سپس به محل پروژه منتقل می شود. ساخت چراغ روشنایی طبق اصول مهندسی و طبق مقررات ملی ساختمان انجام می شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-در-فومن/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


احداث سوله در قرچک
سه شنبه 2 شهريور 1400 ساعت 14:8 | بازدید : 43 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

با توسعه شهرک صنعتی قرچک ، نیاز به سوله های بیشتری احساس می شود. بسیاری از مردم می خواهند در این شهرک کار کنند و در قرچک سوله بسازند. یافتن یک شرکت معتبر ساخت سوله که بتواند با ضمانت سوله در قرچک بسازد دشوار است. شرکت سوله سازی بیستون سازه آذران را به شما معرفی می کنیم. در ادامه بیشتر با این شرکت آشنا می شویم.

سوله چیست؟
با گذشت زمان ، سوله ها جایگزین ساختمانهای بزرگ شدند. سازه هایی که سقف های قوسی شکل و شیب دار دارند سوله نامیده می شود. سوله به سه نوع تقسیم می شود:

نوری
تیراندازی با کمان
سوله UM
نورگیر چه ویژگی هایی دارد؟
سوله نور این قابلیت را دارد که بدون ستون میانی دهانه های بزرگی ایجاد کند.
سوله سبک تحت فشار بارهای سنگین ، استحکام و استحکام
دارای m بالا است.
چراغ روشنایی ، همانطور که از نامش پیداست ، وزن کمی دارد که باعث می شود هزینه کمتری داشته باشد.
سوله نور را می توان چندین بار مونتاژ و جدا کرد و به مکان های دیگر منتقل کرد.
ساخت و نصب سوله با سرعت بالایی انجام می شود
نورگیر چه ویژگی هایی دارد؟
سازنده سوله در قرچک ، شرکت بیستون سازه آذران
شرکت بیستون سازه آذران آماده ساخت سوله در قرچک با شما می باشد. این شرکت با سابقه درخشان خود در ساخت سوله ، این اطمینان را به شما می دهد که سوله هایی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

کاربردهای نوری که در قرچک ریخته می شود
چراغ روشن می تواند در همه موارد استفاده شود. از صنایع کوچکتر مانند روگذرها گرفته تا صنایع بزرگ با دهانه وسیع ، از سوله های سبک استفاده می شود. موارد زیر را می توان برای کاربردهای نورپردازی ذکر کرد:

پارک های تفریحی
ساخت یخچال صنعتی
سالن های کنفرانس و نمایشگاه ها
سوله های تجاری
احداث اماکن مذهبی
ساخت سالن های بدنسازی
ساخت سوله های صنعتی
ساخت انبار برای کارخانه ها و مزارع کشاورزی
آشیانه نگهداری هواپیما
کاربردهای نوری که در قرچک ریخته می شود
هزینه ساخت سوله در قرچک
با توجه به معیارهای مختلف ، هزینه ساخت سوله در قرچک تعیین می شود. عبارت:

ماده خام
نوع حساب
موقعیت جغرافیایی
اندازه و ابعاد سوله و دهانه آن

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-qarchak/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


احداث سوله در کیش
سه شنبه 2 شهريور 1400 ساعت 14:5 | بازدید : 47 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

احداث سوله در کیش
همانطور که می دانید ، امروزه یکی از پرکاربردترین سازه ها برای سوله های صنعتی ، دامی ، ورزشی و ... است.

طراحی و ساخت سوله باید کم هزینه باشد و این هزینه کم باید به گونه ای باشد که از کیفیت اقلام مورد استفاده در مونتاژ سوله کاسته نشود. شرکت بیستون سازه آذران یکی از شرکت های مجرب در این زمینه است که با مشاوران و مهندسین مجرب ، بهترین سازه ها را با کمترین هزینه برای شما طراحی و مونتاژ می کند.

 ساخت سوله در کیش | سوله به سبک بیستون
ساخت سوله
در دنیای امروز ، پیشرفت مهندسی در زمینه مصالح و عمران ، سازه ها را با دوام تر و کاربردی تر از قبل کرده است. بنابراین ، در بحث کاهش هزینه های سوله و مونتاژ ساختمان ، شرکت بیستون سازه آذران همواره سعی کرده است خود را سریع نگه دارد و در امور ساخت و طراحی پیشرفت کند.

به طور کلی ، مراحل ساخت سوله به قسمتهای زیر تقسیم می شود:

ساختن
شمع بندی
پایه
اسکلت سازی
عایق کاری
آهنگری و جوشکاری
کفپوش
ساخت اسکلت سوله
در سازه هایی مانند سوله ، از فلز برای ساخت سوله استفاده می شود ، زیرا وزن سازه بسیار سبک تر و همچنین سازه های انعطاف پذیرتر خواهد بود. میزان هزینه و زمان ساخت اسکلت سوله بستگی به نوع طراحی سازه و میزان زمینی دارد که شرکت بیستون سازه آذران آماده طراحی و مونتاژ سوله های مورد نظر با مهندسان و کارشناسان خود می باشد.

 ساخت سوله در کیش | سوله به سبک بیستون
عایق کاری سوله
در این مرحله بسته به نوع استفاده از سوله مورد نظر می توان از مواد مختلفی برای عایق کاری استفاده کرد. از جمله مصالح به کار رفته در عایق سازی سوله عبارتند از: نانو رنگ آمیزی نمای سوله ، عایق رطوبتی ، عایق حرارتی ، عایق نانوذره ای و عایق نانو (برای استفاده در نمای بیرونی یا داخلی سوله) ، بسته به نوع سوله استفاده از سوله قرار داده شده است.

آهنگری و جوش سوله
به منظور مونتاژ قطعات پیش ساخته سوله ها که توسط شرکت هایی مانند شرکت بیستون سازه آذران ساخته و طراحی شده است ، لازم است قسمت های مختلف سوله ها را با جوشکاری و آهنگری و در برخی قسمتها با استفاده از پیچ و مهره ، به ساختن ساختار مورد نظر

کف سیلو
در مرحله کف سازی سوله ، یک نکته بسیار مهم نوع پوشش مورد استفاده در کفپوش با توجه به نوع بهره وری و نوع سازه است. به عنوان مثال ، برای کف سازی سوله هایی که به عنوان کارخانه استفاده می شود ، لازم است کف سوله را با بتن بپوشانید.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-در-کیش/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


سوله در ارومیه
یک شنبه 31 مرداد 1400 ساعت 15:39 | بازدید : 53 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

مرکز استان آذربایجان غربی یکی از کلان شهرهای ایران است و در شمال غربی ایران واقع شده است. ارومیه به عنوان دومین شهر شلوغ ایران شناخته می شود.

ارومیه به عنوان شهری با اولین بیمارستان مدرن ، اولین مدرسه مدرن و پایتخت والیبال ایران شناخته می شود.

ارومیه در تابستان گرم و در زمستان سرد است و در مجموع صد و بیست روز در ارومیه یخ زده است.

استان آذربایجان غربی یکی از استان های زلزله خیز است ، بنابراین رعایت اصول و استانداردهای لازم برای ساختمان ها ، سازه ها و سایر سازه ها ضروری است. یکی از سازه های فلزی که در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار می گیرد سوله و نقش آن در مکان های مختلف است.

در سال های اخیر ، به دلیل پیشرفت هایی که در صنعت ساخت سازه های فولادی اتفاق افتاده است ، تولیدکنندگان همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان و خریداران با ساخت سازه ای با کیفیت و ارزان بوده اند.

نحوه ساخت سوله در ارومیه
نحوه ساخت سوله در ارومیه
سازندگان همیشه باید از به روزترین و مدرن ترین روشهای ساختمانی برای سوله سازی استفاده کنند. سوله ها عموماً از خرپا ، ورق های فلزی و روش های UM ساخته می شوند.

در این میان سوله های خرپایی به عنوان بهترین روش برای ساخت سوله با حداکثر رضایت مشتری شناخته می شوند. با روش خرپایی می توان سوله هایی با حداقل وزن و حداکثر کارایی تولید کرد.

سیلوها سازه های فلزی شیب دار هستند که بر اساس محاسبات فنی و مهندسی خاص طراحی و ساخته می شوند. این نوع سازه ها در کارخانه ها ، سوله ها ، سالن های ورزشی ، انبارهای مختلف ، مرغداری ها و غیره استفاده می شود.

اجزای سوله
اجزای سوله
ستون
قاب
پرلین
بازاریابی
بادبند
سگراد
گوشه سوتین
سایبان
ستون وال پست
پیچ و مهره
اخرین حرف
اخرین حرف
نکته ای که ممکن است برای مشتریان و خریداران سوله بسیار مهم باشد ، قیمت سوله است. طبق مطالعات انجام شده ، قیمت سوله به دلیل نوسانات بازار آهن بسیار نوسان می کند ، اما فراموش نکنید که نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. استحکام ، استحکام و اصول ایمنی سازه از ضروری ترین مواردی است که باید رعایت شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-در-ارومیه/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


ساخت سوله در نصیر آباد
یک شنبه 31 مرداد 1400 ساعت 14:33 | بازدید : 45 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

کف سیلو
با توجه به اینکه در سوله ها از ماشین آلات سنگین بسیار استفاده می شود ، کفپوش این سازه فلزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید به استحکام آن توجه زیادی شود.

اجزای سوله چیست؟
دیوار نوشته ها

آنها به عنوان ستون های جانبی سوله ها در نظر گرفته می شوند و کاربردهای آنها شامل استفاده از پایه برای درهای بزرگ است.

قاب اصلی

آنها همان ستون ها و تیرهای سوله هستند که با توجه به نوع کاربرد آنها بریده می شوند و سپس در طی جوشکاری به یکدیگر متصل می شوند.

اجزای سوله چیست؟
سایر اجزای سوله شامل لپه ، بریس و نرده است. برای ساخت سوله استاندارد ، ابعاد آن باید به طور کامل مشخص شود. یکی از این ابعاد مهم طول سوله است.

ابعاد با توجه به نوع استفاده تعیین می شود. حداکثر طولی که می توان برای سوله های استاندارد در نظر گرفت 90 متر و برای فاصله بین ستون ها می توان 6 تا 9 متر در نظر گرفت. به طور معمول ، اندازه عرض یا دهانه سوله 20 تا 35 متر است. اما امروزه به دلیل نوع استفاده از سوله ها ، استفاده از سازه هایی با دهانه بزرگتر بیشتر کاربردی و متداول است.

ارتفاع استاندارد سوله ها بین 4 تا 25 متر است. شیب سوله با باز شدن سوله رابطه معکوس دارد. یعنی هرچه دهانه سوله بزرگتر باشد ، شیب کمتری باید برای آن در نظر گرفته شود و بالعکس. اما در حالت عادی ، شیب سوله بین 10 تا 30 درصد در نظر گرفته می شود. برای ساخت سوله های استاندارد ، لازم است تعدادی از قوانین خاص را رعایت کنید ، از جمله در نظر گرفتن ارتفاع ، طول و عرض استاندارد ، که در محدوده خاصی تعریف شده اند.

کاربردهای سوله های استاندارد
کاربردهای سوله های استاندارد
سوله های استاندارد بیشتر برای مصارف صنعتی و مصارف نظامی ، نمایشگاهی و موارد مشابه استفاده می شود. شهرستان نصیرآباد یکی از مواردی است که شرکت بیستون سازه آذران قادر به ساخت ، نصب و اجرای سوله در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه می باشد. این شرکت دارای تیم تخصصی و مجرب است که می تواند سفارش شما را برای ساخت سوله مورد نظر شما به بهترین نحو انجام دهد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-nasirabad/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در احمد آباد مستوفی
یک شنبه 31 مرداد 1400 ساعت 14:31 | بازدید : 40 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

با توجه به افزایش هزینه های ساخت و ساز ساختمانهای بتنی بزرگ امروزه ، سوله ها جایگزین مناسبی برای مواردی هستند که می توانید در زمان کمتر و زمان کمتری سوله مورد نظر را بدست آورید.

احداث سوله در احمدآباد مستوفی
به عنوان مثال ، سوله های خرپایی سبک ، سوله های ورق ورقه ای و همچنین سوله های UM ، هر کدام با ویژگی های خاص خود ، می توانند برای مصارف مختلف استفاده شوند.

سوله های سبک قوسی و کاربردهای آن
از انواع سوله های مدرن می توان به سوله طاق سبک اشاره کرد که تولید آن با ظهور علم و فناوری آغاز شد و امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. اسکلت ها برای ساخت سوله های قوسی سبک استفاده نمی شوند و این سوله ها مصارف متفاوتی دارند و برای مصارف زیادی از جمله سالن های ورزشی ، مسکونی و همچنین تجاری ، کشاورزی و موارد مشابه استفاده می شود.

اما به دلیل این که این سوله ها به دلیل طاق بزرگ در ظاهر امکان نصب جرثقیل در سقف و کناره ها را محدود کرده است ، نمی توان از آنها برای مصارفی مانند بیمارستان استفاده کرد.

احداث سوله در احمدآباد مستوفی
مزایای سوله های سبک قوسی
با توجه به اینکه ساخت سوله های طاق سبک دارای 50٪ کاهش هزینه نسبت به سوله های سنتی می باشد. ساخت آنها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر این ، سرعت ساخت سوله های قوسی سبک 5 برابر سریعتر از سوله های قوسی و نازک خواهد بود که برای این منظور نیز بسیار مناسب است. برای اتصال اجزای سوله های قوسی سبک از پیچ و یا جوش استفاده نمی شود ، اما اجزای سوله با استفاده از دستگاه درزگیر که مونتاژ یا دوخت را انجام می دهد به یکدیگر متصل می شوند.

همچنین سوله های قوسی سبک مقاومت خوبی در برابر بارهای مختلف دارند. مقاومت این سوله ها در برابر بادهای حداکثر 120 کیلومتر بر ساعت از ویژگی های مهم آن است. وجود چندین شیار در سقف سوله از نیروی باد به عنوان عایق در سقف استفاده می کند. با توجه به تمام موارد ذکر شده ، سوله های قوسی چراغی نسبت به سایر سوله ها مزیت هایی دارند. البته وجود محدودیت در این نوع سوله باعث شده است که فقط در مواردی از آنها استفاده شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-ahmad-abad-mostofi/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در پاکدشت
سه شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 13:22 | بازدید : 40 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

رابطه وزن سوله و قیمت آن.
وزن سوله یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت آن است ، وزن سوله به عوامل متعددی بستگی دارد و وزن این سازه می تواند قیمت ساختمان را افزایش دهد. زیرا مصالح بیشتری برای ساخت چنین سوله ای مورد نیاز خواهد بود.

همانطور که گفته شد عوامل متعددی می توانند وزن سوله را تعیین کنند که در ادامه به آنها می پردازیم.

عناصری مانند ارتفاع ستون ، مساحتی که قرار است خانه در آن ساخته شود ، میزان بار وارد شده به خانه ، روش ساختمانی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است و همچنین نوع مصالح مورد استفاده برای ساخت سوله. به همه چیز به سوله بستگی دارد. هزینه سازه های فلزی چشمگیر خواهد بود.

احداث چند سوله در پاکدشت
تکنیک های روشن کردن شبح
تکنیک های روشنایی سیلو یکی از عناصری است که می توان از آن برای ایجاد سیلوهای سبک استفاده کرد. به عبارت دیگر ، استفاده از تکنیک های روشنایی سوله هزینه های مربوط به ساخت این سازه های فلزی را کاهش می دهد.

تکنیک های روشنایی سایبان به دو دسته تقسیم می شوند: سبک سازی ساختمان و کاهش بارهای ساختمان.

تاثیر مصالح مورد استفاده برای ساخت سوله بر قیمت سازه های فولادی
همانطور که گفته شد ، مصالح به کار رفته در ساخت سوله در تعیین قیمت این سازه فلزی مثر است. واضح است که استفاده از مصالح با کیفیت بالا هزینه ساخت سوله را افزایش می دهد.

احداث چند سوله در پاکدشت
اما نمی توان از مواد با کیفیت پایین برای کاهش هزینه ساخت سوله استفاده کرد. این عمل می تواند بر استحکام و کیفیت ساخت سوله تأثیر منفی بگذارد.

استفاده از روش های روشنایی سوله به سازندگان این قاب فلزی اجازه می دهد تا با استفاده از مصالح بی کیفیت و یا کاهش استحکام سوله ، با هزینه کمتری سازه بسازند.

استفاده از نیروهای متخصص برای طراحی ، ساخت و ساخت سوله
یکی از مواردی که می تواند تا حد زیادی به کاهش هزینه های مربوط به سوله های ساختمان کمک کند ، استفاده از افرادی است که از دانش و تجربه بسیار بالایی در طراحی و ساخت سوله برخوردارند.

علاوه بر این ، برای کاهش هزینه های مربوط به ساخت سوله ، انتخاب روشهای مناسب برای ساخت سازه های فلزی ضروری است.

احداث چند سوله در پاکدشت
روشهای ساخت سوله.
اصولاً برای ساخت سوله از سه روش تیرآهن ، یو بی ام و همچنین خرپایی استفاده می شود ، اما باید توجه داشت که هر یک از این روش ها بر اساس نوع کاربری برای ساخت سوله استفاده می شود.

بنابراین ، نوع استفاده از سوله در انتخاب روش ساخت تأثیر می گذارد.

توجه به این نکته ضروری است که اگر قصد دارید هزینه کمتری برای ساخت سوله صرف کنید ، استفاده از روش شلیک ممکن است گزینه مناسبی نباشد.

تعداد زیادی ورق فولادی برای ساخت سازه های فولادی با روش پخت استفاده می شود و این حجم فولاد قطعاً هزینه های بالایی را به دنبال خواهد داشت. اما استفاده از روش خرپایی می تواند تاثیر زیادی در کاهش هزینه های مربوط به ساخت سوله داشته باشد.

روش خرپایی سعی می کند از امکانات موجود حداکثر استفاده را ببرد و همچنین سوله را طوری طراحی کند که سازه های فلزی با وزن کمتری ساخته شود.

این کاهش وزن ارتباط مستقیمی با کاهش قیمت های مربوط به ساخت سوله خواهد داشت.

استفاده از روش های روشن کننده سوله می تواند منجر به ساخت سازه هایی با هزینه و وزن کمتر و همچنین استحکام بیشتر شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-pakdasht/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در آمل
سه شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 13:12 | بازدید : 42 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

سوله یو بی ام چه ویژگی هایی دارد؟
خانه های UVM از جمله چراغ های نسل های دیگر هستند که با سیستم ubm طراحی شده اند.

سوله های ubm را می توان در مصارف مختلف استفاده کرد و بنابراین هیچ مشکلی ندارند. در سراسر جهان ، بسیاری از کشورها از سیستم ubm برای ساخت سوله استفاده می کنند.

سوله ubm دارای گواهینامه CE اروپایی است و به استانداردهای ایمنی رسیده است. جالب اینکه هیچ جوش ، خرپا یا ستونی برای ساخت سوله ubm استفاده نمی شود و حتی در ساخت این سوله از بتونه یا چسب استفاده نمی شود. این سازه قوسی شکل است و بنابراین بارهایی مانند طوفان و زلزله و همچنین خطرات مانند آتش سوزی را تحمل می کند.

مزایای سوله ها ubm
در این مقاله ، می خواهیم شما را با برخی از مزایا و معایب سوله های ubm آشنا کنید. مزایای مهم سوله های ubm شامل موارد زیر است:

دارای استانداردهای بین المللی
ساخت سوله های ubm ارزان و ارزان است.
این سوله ها سازگار با محیط زیست هستند زیرا از ورق های گالوانیزه ساخته شده اند.
ساخت سوله در آمل
همانطور که در بالا ذکر شد ، سوله های ubm در برابر بارهایی مانند زلزله 7 ریشتری و طوفانهای 250 کیلومتر در ساعت نیز مقاوم هستند.
در طراحی سوله های یو بی ام انعطاف پذیری وجود دارد و می توان آنها را برای آینده تغییر داد. علاوه بر این ، سرعت طراحی و اجرای غرفه های یو بی ام بسیار زیاد است.
معایب مربوط به ساخت آشیانه ubm
کمپ های موقت رایج ترین استفاده برای لوله های UBN هستند. اگر قرار است انبار و سوله صنعتی سوله های ubm باشد ، ممکن است معایبی وجود داشته باشد که در زیر توضیح خواهیم داد. نصب سوله های ubm در مناطقی با برف زیاد امکان پذیر نخواهد بود.
در مواردی که سوله باید دارای دهانه بزرگ باشد ، ممکن است ساخت سوله ubm محدود باشد.
از ابتدای پایه قوس شروع کنید.
این سوله ها امنیت کمی در برابر خطراتی مانند سرقت دارند. زیرا بریدن برگهای سوله و سپس ورود به آن آسان است.
به دلیل انتقال حرارت زیاد در سوله های ubm ، می تواند در تابستان و زمستان مشکل ساز شود.
امکان نصب جرثقیل سقفی در این نوع سوله وجود ندارد.
ساخت سوله در آمل
منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-amol/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در اراک
سه شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 12:59 | بازدید : 57 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

دلیل استفاده از دهانه بزرگ برای سوله.
زیرا در بسیاری از موارد استفاده از انبار تعریف شده ، بارها و اقلام بزرگ باید به داخل و خارج حرکت کنند. در چنین مواردی ، ما قطعاً به یک دهانه بزرگ برای سوله نیاز داریم.

از روش خرپایی برای تعریف دهانه های بزرگ استفاده کنید
بهترین گزینه در چنین مواردی استفاده از سوله های مشبک است. در واقع سوله های مشبک از جمله سازه هایی هستند که امکان تعریف دهانه بزرگ و نامحدود بدون به خطر انداختن کاربری و کیفیت سوله وجود دارد. بنابراین ، اگر نمی توان از ایجاد دهانه بزرگ برای ساخت سوله جلوگیری کرد ، باید از روش خرپایی برای ساخت سوله استفاده کرد.

ساخت سوله در اراک
همانطور که می دانید ساخت سوله های ورق فلزی به دلیل وزن زیاد و همچنین ورق های فولادی به کار رفته در ساخت آنها برای دهانه های بزرگ به صرفه نخواهد بود. UM ها را نمی توان برای دهانه های بزرگ استفاده کرد زیرا از ورقه هایی با اندازه مشخص ساخته شده اند.

شرکت بیستون سازه آذران توانایی ساخت انواع سوله در شهر اراک را دارد. همانطور که می دانید شهر اراک از نظر صنعتی فعالیت های گسترده ای دارد و اگر می خواهید در این شهر سوله بسازید ، حتماً با کارشناسان ما در بیستون تماس بگیرید. شرکت سازه آذران.

اهمیت تعیین ابعاد سوله و مزایای ساختار شبکه.

ساخت سوله در اراک

در اصل ، تعیین اهداف و نیازهای خانه قبل از شروع ساخت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ابعاد دهانه یکی از مواردی است که قبل از طراحی خانه باید به طور کامل مشخص شود. از آنجا که ساختار سوله های مشبک به شکل مثلث است ، ساختار از استحکام خوبی برخوردار است. در واقع باید گفت که این شکل هندسی مناسب ترین موقعیت برای افزایش مقاومت سوله است. این شکل هندسی همچنین فاصله کادر پی را پایین نگه می دارد ، بنابراین بارهای مرده و همچنین وزن سازه به طور مساوی در سراسر سوله توزیع می شود.

ساخت سوله در اراک
نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ما شاهد کاهش 40 درصدی هزینه ساخت سوله مشبک هستیم زیرا نیازی به ستون مرکزی نیست. بنابراین ، ساخت این سوله مقرون به صرفه خواهد بود و همچنین باید توجه داشت که امکان نصب جرثقیل های با تناژ بالا در این سوله ها وجود دارد. شیب سقف برای احداث سوله هایی با دهانه بزرگ 10 درصد است و علاوه بر این ، هزینه ساخت سوله های مشبک به دلیل نداشتن فونداسیون کاهش می یابد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-در-اراک/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در بندرعباس
یک شنبه 24 مرداد 1400 ساعت 15:32 | بازدید : 51 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

مقرون به صرفه بودن ساخت این سوله ها ، استحکام بالای سازه و همچنین سرعت بالای اجرای مراحل سازه های یوبم از مزایای استفاده از سوله های مستقل است.

 

ساخت سوله در بندرعباس

کیفیت بالا و سرعت اجرای مراحل تولید

یکی دیگر از ویژگی های سوله های UM ، کسب استانداردهای ایمنی به دلیل کیفیت بالای ساخت این سازه است. عدم استفاده از پیچ و یا جوش برای اتصال اجزای سوله و همچنین عدم استفاده از ستون ، خرپا و بتونه در ساخت این سوله نقش موثری در افزایش سرعت اجرای آن دارد.

 

ظاهر قوسی

شکل قوسی سازه مقاومت آن را در برابر حوادثی مانند آتش سوزی یا زلزله و طوفان افزایش می دهد. سیستم UM در سراسر جهان برای ساخت سوله با مصارف مختلف استفاده می شود.

 

اقتصادی بودن

همانطور که گفته شد ، یکی از مهمترین ویژگی های سوله های UM این است که از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

 

ساخت سوله در بندرعباس

دوستدار محیط زیست

 یکی از نکات مهم در مورد سوله های UM سازگاری آنها با محیط به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه است.

 

انعطاف پذیری

انعطاف پذیری سوله های UM امکان تغییر آنها را در آینده فراهم کرده است. طراحی این سوله ها به دلیل سادگی از سرعت بالایی برخوردار است.

 

معایب و محدودیت ها

 با توجه به تمام مزایا و ویژگی های مثبتی که برای سوله های استاتیک یا UM خود ذکر کردیم ، باید گفت که این سوله ها معایب و محدودیت هایی نیز دارند.

 

سوله های UM بیشتر در ساخت کمپ های موقت استفاده می شود ، اما استفاده از این سوله ها به عنوان سوله و انبار صنعتی می تواند معایبی داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

عدم تحمل بار سنگین برف

یکی دیگر از معایب سوره های UM این است که در مناطقی که برف زیاد است و بار برف زیاد است ، امکان نصب سوله های UM وجود نخواهد داشت.

 

ساخت سوله در بندرعباس

همانطور که اشاره کردیم این سوله ها مقاومت بالایی دارند اما اگر در منطقه ای شاهد بارش برف سنگین باشیم بار برف روی سوله افزایش می یابد و مقاومت سوله با چنین باری مواجه نمی شود.

 

اندازه دهانه سوله محدودیتی دارد

محدودیت دیگر سوله های UM هنگامی ایجاد می شود که نیاز به تعریف دهانه بزرگ برای ساخت سوله وجود دارد. بهترین راه برای ساخت سوله با دهانه های بزرگ استفاده از روش خرپایی است و برای مواردی که نیاز به دهانه های بزرگ است نمی توان از سوله یا یو بی خود استفاده کرد.

 

ظاهر قوسی و عدم امکان نصب جرثقیل های سقفی

محدودیت دیگر سوله های UM این است که قوس سوله از ابتدای پایه شروع می شود. از سوی دیگر ، عدم امکان نصب جرثقیل های سقفی در سوله های UM یکی از محدودیت های آن است.

 

احتمال سرقت

یکی دیگر از معایب سوله های UM این است که امکان برش ورق از خارج سوله وجود دارد و بنابراین ورود به آن آسان است و احتمال سرقت در این سوله ها زیاد است. آنها بعنوان انبار مورد استفاده قرار می گیرند زیرا خطر سرقت وجود دارد و محدودیت های زیادی وجود خواهد داشت.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-bandar-abbas/

ویژگیهای سوله های ubm

مقرون به صرفه بودن ساخت این سوله ها، بالا بودن مقاومت سازه و همچنین سرعت بالای انجام مراحل اجرای سازه های ubm جزو مزایای استفاده از سوله های خود ایستا محسوب می شوند.

ساخت سوله در بندرعباس

کیفیت بالا و سرعت اجرای مراحل ساخت

از دیگر ویژگی‌های انواع سوله های یو بی ام، کسب استانداردهای امنیتی به دلیل بالا بودن کیفیت ساخت این سازه می باشد. عدم استفاده از پیچ و مهره و یا جوشکاری برای اتصال اجزای سوله و همچنین عدم استفاده از ستون، خرپا و بتونه کاری در ساخت این سوله نقش موثری در بالا رفتن سرعت مراحل اجرای آن دارد.

ظاهر قوسی شکل

شکل قوسی سازه باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر حوادثی مانند آتش سوزی و یا زلزله و طوفان می شود. در سراسر دنیا از سیستم یو بی ام برای ساخت سوله هایی با کاربری های متفاوت استفاده می شود.

مقرون به صرفه بودن

همانطور که اشاره شد یکی از ویژگی‌های مهم سوله های یو بی ام مقرون به صرفه بودن آنها از لحاظ اقتصادی است.

ساخت سوله در بندرعباس

سازگاری با محیط زیست

 از نکات قابل توجه در مورد سوله های یو بی ام سازگاری آنها با محیط زیست به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه می باشد.

قابلیت انعطاف پذیری

قابلیت انعطاف پذیری در سوله های یو بی ام باعث شده که در آینده امکان تغییر در آنها وجود داشته باشد. طراحی این سوله ها به دلیل ساده بودن از سرعت بالایی برخوردار است.

معایب و محدودیتها

 با توجه به تمامی مزایا و ویژگی‌های مثبتی که برای سوله های خود ایستا یا یو بی ام بیان کردیم باید گفت که این سوله ها دارای معایب و محدودیت‌هایی نیز هستند.

بیشترین کاربرد سوله های ubm در زمینه ساخت کمپ های موقت می باشد، اما کاربرد این سوله ها به عنوان سوله های صنعتی و انبار می تواند معایبی داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

عدم تحمل بار زیاد برف

از معایب دیگر سوره های یو بی ام این است که در مناطقی که بارش برف زیاد باشد و ممکن است بار برف زیاد شود، امکان نصب سوله های یو بی ام وجود نخواهد داشت.

ساخت سوله در بندرعباس

همانطور که اشاره کردیم این سوله ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند اما در صورتی که در یک منطقه شاهد بارش برف سنگین باشیم، بار برف بر سوله زیاد شده و مقاومت سوله جوابگوی چنین باری نخواهد بود.

وجود محدودیت در اندازه دهانه سوله

همچنین از دیگر محدودیت‌های سوله های یو بی ام زمانی به وجود می‌آید که نیاز به تعریف دهانه بزرگی برای ساخت سوله وجود داشته باشد. بهترین روش برای ساخت سوله های با دهانه بزرگ استفاده از روش خرپایی است و سوله های خود ایستا یا  ubm نمی‌توانند برای مواردی که نیاز به دهانه بزرگ دارند کاربردی داشته باشند.

ظاهر قوسی و عدم امکان نصب جرثقیل سقفی

از دیگر محدودیتهای سوله های یو بی ام شروع شدن قوس سوله از ابتدای پایه آن می باشد. از طرف دیگر عدم وجود امکان نصب جرثقیل سقفی در سوله های یو بی ام از جمله محدودیتهای آن محسوب می شود.

احتمال بروز سرقت

از دیگر معایب سوله های یو بی ام این است که از بیرون سوله امکان بریدن ورق های آن وجود دارد و به همین دلیل ورود به آن به راحتی انجام می شود و احتمال بروز سرقت در این سوله ها زیاد است به همین دلیل اگر قرار باشد از آنها به عنوان انبار استفاده شود با توجه به خطر بروز سرقت محدودیت های زیادی وجود خواهد داشت.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در تبریز
یک شنبه 24 مرداد 1400 ساعت 15:16 | بازدید : 51 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

 در این مقاله قصد داریم در مورد ساخت سوله در تبریز و استفاده از سوله های خرپایی صحبت کنیم. اساساً قیمت سوله های خرپایی به عوامل زیادی بستگی دارد. اما برای اینکه بتوانیم درباره قیمت این نوع سوله ها بهتر صحبت کنیم ، ابتدا کمی با ویژگی های سوله های سبک خرپایی در تبریز آشنا شویم.

احداث سوله در تبریز
ویژگی های سوله های سبک خرپایی
یکی از مهمترین ویژگی های سوله های سبک خرپایی قیمت مناسب این سازه ها است.

دلیل قیمت پایین سوله های خرپایی
با این حال ، قیمت کمتر این نوع سوله ها دلیل استحکام کمتر آنها نیست ، بلکه با استفاده از طرح های مدرن برای ساخت سوله و همچنین با استفاده از تکنیک های سبک سازی ، این سوله ها وزن کمتری دارند و بنابراین قیمت مناسبی دارند.

جالب است بدانید که اگرچه وزن سوله های سبک خرپایی کمتر از سوله های سنتی است ، اما از استحکام قابل قبولی برخوردار است. این ساختارها با استفاده از قوطی های پروفیل ساخته می شوند.

احداث سوله در تبریز
هزینه های مربوط به ساخت سوله های خرپایی
مراحل مختلف ساخت سوله های سبک خرپایی هزینه های جداگانه ای دارد. در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم کرد.

تقسیم هزینه سوله های سبک خرپایی
اساساً هزینه ها برای ساخت سوله های خرپایی به چندین قسمت تقسیم می شود. اولین مورد از این تقسیم بندی ها مربوط به هزینه تولید ورق های فولادی برای ساخت سازه های فولادی است. در این صورت هزینه های مربوط به تولید ورق های فولادی توسط کارفرما یا سازنده سوله پرداخت می شود.

قسمت دوم هزینه های ساخت سوله های خرپایی مربوط به کارهای انجام شده در سوله است.

مطمئناً برای ساخت سوله های خرپایی به ابزارها و ماشین های خاصی مانند دستگاه های جوشکاری ، ابزارهای برش و رنگ آمیزی و مواردی از این دست نیاز است.

برای تهیه این ابزار و ماشین آلات باید هزینه ای پرداخت شود که مربوط به قسمت دوم هزینه های ساخت سوله های خرپایی است.

احداث سوله در تبریز
نوسان قیمت ورق فولاد
نکته ای که باید به آن توجه شود نوسان قیمت ورق فولاد در بازار است. قیمت ورق های فولادی همیشه متغیر است و ممکن است افزایش یا کاهش یابد. این نوسانات قیمت ورق های فولادی بر هزینه کلی سوله های خرپایی ساختمان نیز تأثیر می گذارد.

سایر عوامل موثر بر قیمت نهایی سوله های خرپایی شامل کیفیت و نوع مصالح مورد استفاده در ساخت سازه های فلزی می باشد.

این هزینه ها شامل عایق سازی سوله ها ، دیوارها و اجزای داخلی ، سقف و موارد دیگر از این قبیل است.

برآورد هزینه واحد سوله ها
همانطور که گفته شد ، وزن سوله تاثیر زیادی در قیمت کلی آن خواهد داشت.

اساساً هزینه های مربوط به ساخت سوله های سبک و حرفه ای در هر متر مربع برآورد می شود.

امروزه از نظر هزینه ، ساخت سوله های سبک خرپایی مقرون به صرفه است و این نوع سوله طرفداران زیادی دارد.

به دلیل استفاده کمتر از فولاد در ساخت سوله های خرپایی ، این سازه ها وزن کمتری دارند و البته هزینه کمتری نسبت به سازه های قدیمی دارند.

یکی از مزایای مهم سوله سبک خرپایی این است که می توان یک دهانه بزرگ برای این نوع سازه های فلزی تعریف کرد.

سوله ها از نظر امنیت و مقاومت نیز در سطح بالایی قرار دارند. سوله های سبک خرپایی را می توان برای اهداف مختلفی از جمله سالن های ورزشی ، کارگاه ها و کارخانه های صنعتی ، انبارها و فروشگاه ها استفاده کرد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-tabriz/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سوله دامداری چیست؟
یک شنبه 24 مرداد 1400 ساعت 14:46 | بازدید : 49 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

سوله نوعی سازه فلزی با سقف شیب دار است که بسته به کاربرد آن در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته می شود. سیلوها اغلب در مکانهایی استفاده می شوند که نیاز به دهانه های بزرگ دارند. اماکنی مانند ساختمانهای صنعتی ، کشاورزی ، کارخانه ها ، انبارها ، تعمیرگاه ها ، سالن های بدنسازی ، طیور ، دام و ....

احداث سوله های سبک دامداری
علاوه بر این ، محل ساخت سوله نیز در انتخاب نوع آن مثر است. مکان مورد نظر باید از نظر آب و هوا مانند سرعت باد ، برف و باران ، شدت گرما و عوامل مشابه بررسی شود تا پس از انتخاب مناسب ترین نوع سوله ، پس از ساخت ، مشکلی ایجاد نشود.

چراغ دام روشن شد
مسکن دام باید از کیفیت و استحکام کافی برخوردار باشد. توانایی نصب سایر لوازم جانبی نیز ضروری است. باید تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع مناسب ، تجهیزات گرمایش و سرمایش ، روشنایی ، علوفه دام و ... نصب شود. علاوه بر این ویژگی ها ، سوله ها ارزان هستند و نصب آنها آسان است. این عوامل منجر به استفاده گسترده آنها ، به ویژه در دامداری می شود.

سوله نور طاق با سقف قوسی است که با استفاده از روش های UM ، خرپا و ساختار فضایی ساخته شده است. روش UM معمولاً برای ساخت سوله های سبک دام استفاده می شود. در این روش از ورق گالوانیزه خود نگهدار ، مستقل و بدون نیاز به قاب بندی (تیرها و ستون ها) استفاده می شود.

برآورد هزینه ساخت یک سوله دام سبک
اما امروزه سوله های خرپایی از جدیدترین سوله ها با وزن کم ، استحکام بالا ، قابلیت تحمل وزن بالا ، مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ، هزینه نسبتا پایین تر ، امنیت بالا و ... هستند که با سوله های دیگر جایگزین می شوند.

در صورت لزوم می توان ارتفاع این نوع سوله سبک دام را کاهش داد. اما ارتفاع مناسب برای ورود و خروج دام ، وسایل نقلیه خاص و عوامل مشابه باید در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که ارتفاع سوله های گوسفندی با گاوها متفاوت است.

مزایای نور افشان
همانطور که گفتیم ، هزینه بسیار پایین بهره برداری از سوله ها از برجسته ترین مزایای آنها است. به دلیل قیمت پایین مصالح ، حمل و نصب آنها ، سادگی و سرعت بالای نصب و ساخت و نصب این سوله ها بسیار مقرون به صرفه است.

زمان مورد نیاز برای ساخت سازه نیز بسیار مهم است. زمان صرف شده برای ساخت و راه اندازی سوله بسیار کمتر از ساخت سازه های دیگر است. در نتیجه ، واحد بسیار سریعتر آماده بهره برداری است. سوله های دامداری نیز از این ویژگی مستثنی نیستند. در حقیقت ، ساخت این نوع سوله به زمان بسیار کمی احتیاج دارد.

همچنین این سوله دامداری به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شکل قوسی سوله نور باعث شده که در برابر باد ، باران ، برف ، زلزله ، آتش و ... مقاوم باشد.

مزیت دیگر سوله های سبک دام دارا بودن استانداردهای بین المللی است. استفاده از روشهای مدرن برای ساخت این سوله ها نیز تأثیر بسزایی در این امر داشته است. تهویه خوب نیز یکی از مزایای قابل توجه آنها است.

مزایای ساخت چراغ چراغ برای دام
معایب سوله سبک UM
آشیانه UM کاربردهای زیادی دارد. اما این نوع سوله معایبی نیز دارد که گاهی استفاده از آن را محدود می کند. امنیت پایین در برابر سرقت یکی از مهمترین معایب آن است. همانطور که گفتیم این نوع سوله از ورق های گالوانیک ساخته می شود. این ورق ها به راحتی بریده می شوند و به راحتی می توان آنها را در سوله قرار داد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-سبک-دامداری/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در استان گلستان
سه شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 17:3 | بازدید : 36 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

امروزه از سوله برای ایجاد تالارهای بزرگ با مساحت زیاد استفاده می شود. از آن برای ساختن ساختمانهایی با دهانه بزرگ در ساختمانهای صنعتی ، انبارها ، سالنهای ورزشی ، آشیانه هواپیما و سوله های س استفاده می شود. شرکت های ایرانی مانند شرکت بیستون سازه آذران نیز در این زمینه فعال هستند.

سیلوها کاربردهای صنعتی بیشتری دارند و بنابراین سیلوهای صنعتی از نظر طراحی با دیگر ساختمانها متفاوت است. امروزه با پیشرفت علوم معماری و طراحی سازه ، این امکان برای کارفرمایان وجود دارد که پس از ساخت و مونتاژ سوله مورد نظر خود را به مکان دیگری منتقل کنند. این امر به دلیل استفاده از قطعات پیش ساخته امکان پذیر است.

سیلو در گلستان

استان گلستان یکی از استانهای دامداری کشور است. این استان با آب و هوای گرم ، محل مناسبی برای رشد گیاهان و درختان استپی است و بر این اساس شرایط مناسبی برای دامداری فراهم شده است که امروزه از سوله برای ایجاد شغل مانند دامداری صنعتی و پیشرفته استفاده می کنند.

یکی از دلایل استفاده از سوله در صنعت دام هزینه مناسب این سازه برای کارفرمایان است. همچنین سرعت مونتاژ و عملکرد سوله ها یکی دیگر از دلایل استفاده گسترده از این نوع سازه ها است.

ساخت سوله در آبادان
خلاصه ای از سوله ها

سیلوها سازه هایی با سقف شیب دار هستند که می توان با توجه به نیاز کارفرمایان و مشاغل مختلف از آنها استفاده کرد. امروزه کارفرمایان سعی می کنند تا آنجا که می توانند در ساختمان های خود صرفه جویی کنند و در این بین استفاده از سوله برای ساخت سالن های بزرگ از نظر هزینه و زمان بسیار مقرون به صرفه است.

سوله ها انواع مختلفی دارند و بنابراین در صنایع و موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال ، می توان موارد زیر را ذکر کرد:

سوله های دام و طیور که برای دام و حتی طیور استفاده می شود.
سالن هایی که برای سالن های مطالعه و سالن های کنفرانس استفاده می شود.
سوله های بسته بندی که برای کارخانه های بسته بندی استفاده می شود.
سوله های انبار سوله هایی هستند که معمولاً در کنار سوله های صنعتی کارخانه ها برپا و مورد استفاده قرار می گیرند.
سوله های ورزشی ، همانطور که از نامش پیداست ، برای استفاده ورزشی ساخته شده است.
سوله های مدرسه که به تازگی برای روستاها استفاده می شود.
سوله های گلخانه ای با موضوع رشد گل و گیاه.
سوله های بهداشتی مورد استفاده برای کارخانه های تولید دارو ، تولید غذا و درمانگاه ها.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-golestan-province/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در اصفهان
سه شنبه 19 مرداد 1400 ساعت 16:56 | بازدید : 42 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

ساخت سوله در اراک: در این مقاله قصد داریم در مورد ساخت سوله های سبک با دهانه بزرگ صحبت کنیم. در بسیاری از موارد استفاده از سوله ها به حدی است که برای ساخت آن نیاز به یک دهانه بزرگ است.

دلیل استفاده از دهانه بزرگ برای سوله
زیرا در بسیاری از موارد استفاده برای سوله ها ، بارها و اجسام بزرگ نیاز به ورود و خروج دارند. در چنین مواردی ، ما قطعاً به یک دهانه بزرگ برای سوله نیاز داریم.

از روش خرپایی برای تعریف دهانه های بزرگ استفاده کنید
بهترین گزینه در چنین مواردی استفاده از سوله های خرپایی است. در واقع سوله های خرپایی از جمله سازه هایی هستند که در آنها می توان بدون آسیب رساندن به کاربری و کیفیت سوله ، یک دهانه بزرگ و نامحدود تعریف کرد. بنابراین ، در صورت عدم امکان جلوگیری از ایجاد دهانه بزرگ برای ساخت سوله ، باید از روش خرپایی برای ساخت سوله استفاده کرد.

احداث سوله در اراک
همانطور که می دانید ، ساخت سوله های ورق ورقه ای به دلیل وزن زیاد و همچنین ورق های فولادی مورد استفاده در ساخت آنها برای سوله های دهانه بزرگ مقرون به صرفه نخواهد بود. UM ها را نمی توان برای دهانه های بزرگ استفاده کرد زیرا از ورقه هایی با اندازه مشخص ساخته شده اند.

شرکت بیستون سازه آذران توانایی ساخت انواع سوله در شهر اراک را دارد. همانطور که می دانید شهر اراک از نظر صنعتی فعالیت های گسترده ای دارد و اگر قصد ساخت سوله در این شهر را دارید حتما با کارشناسان ما در شرکت بیستون سازه آذران تماس بگیرید.

اهمیت تعیین ابعاد سوله و مزایای سازه خرپایی
احداث سوله در اراک

در اصل تعیین اهداف و نیازهای سوله قبل از شروع ساخت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ابعاد دهانه یکی از مواردی است که قبل از طراحی سوله باید به طور کامل مشخص شود. از آنجا که ساختار سوله های خرپایی به شکل مثلث است ، ساختار آن از استحکام خوبی برخوردار است. در واقع باید گفت که این شکل هندسی مناسب ترین موقعیت برای افزایش استحکام سوله است. این شکل هندسی همچنین باعث می شود که فاصله قاب های فونداسیون کم باشد ، بنابراین بارهای مرده و همچنین وزن سازه به طور مساوی در سراسر سوله توزیع می شود.

احداث سوله در اراک
نکته بعدی که باید به آن توجه کرد این است که ما شاهد کاهش 40 درصدی هزینه ساخت سوله خرپایی هستیم زیرا نیازی به ستون مرکزی نیست. بنابراین ، ساخت این سوله مقرون به صرفه خواهد بود و همچنین باید توجه داشت که امکان نصب جرثقیل های با تناژ بالا در این سوله ها وجود دارد. شیب سقف برای ساخت سوله هایی با دهانه بزرگ 10 درصد است و علاوه بر این ، هزینه ساخت سوله های خرپایی به دلیل عدم نیاز به فونداسیون کاهش می یابد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/ساخت-سوله-در-اراک/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در زنجان
یک شنبه 17 مرداد 1400 ساعت 10:22 | بازدید : 40 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

دلیل استفاده از روکش برای سوله
استفاده از ستون های بتنی روی فونداسیون در مواردی برای جلوگیری از مشکل پوسیدگی ستون استفاده خواهد شد. لازم است عملیات ضد خوردگی در سازه های فلزی انجام شود تا از خطر پوسیدگی ناشی از عوامل جوی جلوگیری شود. یکی از مراحل اصلی ساخت سوله استفاده از ساندویچ پانل و همچنین سایر مصالح مورد استفاده برای پوشش سوله است. صفحه ستون معمولاً مفصل است. از ورق کرکره گالوانیزه با روکش فایبرگلاس برای پوشش سقف استفاده می شود.

احداث سوله های مختلف در زنجان
پوشاندن بدنه سوله
پوشش بدنه یک سوله سبک یا سنگین از دو قسمت تشکیل شده است: پوشش داخلی و پوشش بیرونی بدن. عوامل متعددی در پوشش سقف و بدنه سوله در نظر گرفته شده است. هزینه های سربار و همچنین هزینه دفع مصالح برای پوشش سقف و بدنه سوله ، هزینه دستمزد نیروی انسانی و بهینه سازی برنامه زمان بندی همه بر سرعت نصب تأثیر می گذارد. هزینه و عایق حرارتی نیز از جمله مواردی است که در پوشش سقف و بدنه سوله مهم خواهد بود. کاهش هزینه سقف ، هزینه کلی پروژه را کاهش می دهد.

احداث سوله های مختلف در زنجان
نیاز به عایق مناسب در سوله ها
برای اینکه انواع سوله ها بتوانند گواهینامه بین المللی صادرات محصولات را دریافت کنند ، باید عایق صوتی مناسبی داشته باشند. از آنجا که ممکن است صداهای ناخواسته در خطوط تولید ایجاد شود ، محیط خارجی نباید تحت تأثیر محیط زیست و سلامتی در طول فعالیتهای صنعتی قرار گیرد. عایق حرارتی سوله نیز بسیار مهم است زیرا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند که منجر به صرفه جویی در هزینه می شود.

احداث سوله های مختلف در زنجان
نوع پوشش سوله و مشخصات آن
نوع پوشش سوله بستگی به نوع استفاده دارد. به عنوان مثال ، پوشش سوله هایی که به عنوان انبار صنایع سنگین ، صنایع پلاستیک یا صنایع غذایی استفاده می شود متفاوت خواهد بود. سقف و بدنه سوله باید به گونه ای پوشانده شود که در صورت صدمه دیدن قسمتی از آن ، عملیات ترمیم را بدون آسیب رساندن به قسمت های جانبی انجام داد و این تعمیر را با هزینه کم انجام داد. پوشش سوله باید در برابر عواملی مانند رطوبت و خوردگی مقاوم باشد تا در شرایط کاری و آب و هوایی دچار فرسایش نشود.

روکش سوله علاوه بر مناسب برای نوع استفاده ، باید به زیبایی محیط سوله نیز کمک کرده و محیط سوله را چشم نواز کند و همچنین مواد آن در برابر پوسیدگی مقاوم باشد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-zanjan/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ساخت سوله در بوشهر
یک شنبه 17 مرداد 1400 ساعت 10:17 | بازدید : 91 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

استفاده از ستون های بتنی در ساخت سوله
اصولاً در ساخت سوله به منظور جلوگیری از پوسیدگی ستون ، در مواردی از ستون بتنی بر روی فونداسیون استفاده می شود.

احداث سوله در بوشهر
ضرورت انجام عملیات ضد خوردگی
همانطور که می دانید ، به دلیل عوامل جوی ، خطر پوسیدگی اجزای سازه فلزی وجود دارد. بنابراین ، از عملیات ضد خوردگی برای جلوگیری از این مشکل استفاده می شود.

پوشش سقف و بدنه سوله
اصولاً از مواد مختلفی برای پوشش سوله استفاده می شود. از ورق کرکره گالوانیزه با روکش فایبرگلاس برای پوشش سقف سوله استفاده می شود.

اما پوشش بدنه سوله شامل دو قسمت پوشش بیرونی و پوشش داخلی خواهد بود.

یکی از مراحل اصلی کار پوشاندن بدنه و سقف سوله با ساندویچ پانل و همچنین سایر مصالحی است که برای پوشش سوله استفاده می شود.

احداث سوله در بوشهر
عوامل م theثر بر انتخاب پوشش سوله
عواملی مانند سرعت نصب ، هزینه ، عایق حرارتی ، عایق صوتی ، نوع استفاده از سوله و همچنین نیاز به استفاده از نوع خاصی از روکش ، سهولت تعمیر ، زیباسازی فضای داخلی و خارجی سوله و مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی این عوامل در انتخاب نوع پوشش سوله مثر است.

دلیل استفاده از عایق حرارتی در پوشش سوله
به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی ، از عایق حرارتی در پوشش سوله استفاده می شود که به کاهش هزینه ها کمک می کند.

هزینه های مربوط به پوشش سوله
هرچه هزینه های مربوط به پوشش سقف سوله کمتر باشد ، هزینه ساخت سوله نیز کمتر می شود.

توجه به نوع استفاده از سوله در انتخاب نوع روکش
بسته به نوع استفاده از انواع سوله ها ، نوع پوشش مشخص می شود. به عنوان مثال ، سوله های مورد استفاده در صنایع غذایی پوشش متفاوتی نسبت به سوله های صنایع سنگین خواهند داشت.

تعمیر آسان و ارزان روکش سوله
همچنین لازم به ذکر است که پوشش سوله باید به گونه ای انتخاب شود که در صورت خرابی در قسمتی از آن به آسانی و با کمترین هزینه بدون آسیب رساندن به دیگر قسمت های پوشش انجام شود. مقاومت پوشش سوله در برابر فرسایش در شرایط کار و همچنین مقاومت در برابر خوردگی و رطوبت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-bushehr/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعریف سیستم قاب سبک فولادی
سه شنبه 12 مرداد 1400 ساعت 11:38 | بازدید : 33 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

قاب سبک فولادی (LSF) یک سیستم ساختمانی است که برای ساخت ساختمانهای عمدتا کوتاه و متوسط ​​(تا 5 طبقه) استفاده می شود و توسط مهندسین عمران در کشور تأیید شده است. توسعه یافته و مدرن است.
این سیستم که شباهت زیادی به روش های ساخت بناهای چوبی دارد بر اساس استفاده از اجزایی به نام میخ یا مجبور و پیست یا دونده است و از پروفیل های فولادی گالوانیزه نورد سرد ، ساختار اصلی ساختمان ، تشکیل شده است. راه اندازی شده است.
مقاطع مورد استفاده در این سیستم U ، C و Z است که معمولاً با اتصالات سرد به هم متصل می شوند.
هر دیوار شامل تعدادی از اجزای کلی C (استاد) در فواصل 40 تا 60 سانتی متر است که در بالا و پایین به اجزای افقی ناودانی به شکل U یا C شکل (پیست یا دونده) متصل می شوند. . اگر بخشهای C شکل به عنوان یک آهنگ (دونده) استفاده می شود ، لازم است در محل نصب استاد برش ایجاد شود.

این سیستم بیشتر با سقف سبک و گهگاه با انواع دیگر سقف ها اجرا می شود. تیرها و تیرچه های این نوع سقف سبک شبیه کامیون های اصلی و دیواری است.
سقف نهایی معمولاً شیب دار است و از خرپاهای فلزی ساخته شده از پروفیل های نورد سرد استفاده می کند (شکل زیر). سایر قسمتهای ساختمان نیز با استفاده از پروفیل های نورد سرد اجرا شده و با انواع مختلف تخته (گچ ، سیمان ، چوب و ...) پوشانده شده است.

جزئیات سقف مسطح یا شیب دار
پوشش نهایی این سیستم را می توان با انواع تخته های ساختمانی از جمله تخته سیمان ، چوب ، تخته گچ یا مصالح ساختمانی ، سفال و آرد انجام داد.

نقاط قوت و ضعف سیستم قاب فولادی سبک وزن را بررسی کنید
عوامل هزینه
این سیستم ساختمانی نیاز به نیروی انسانی ماهر دارد ، اما در تعداد کم و در زمان کوتاه. بنابراین ، هزینه کل نیروی انسانی در این سیستم کمتر از روشهای سنتی است. ابزارهای مورد استفاده نیز نسبتاً ارزان هستند ، اما هزینه بالای تأمین مواد ، به ویژه در دوره ای که چندان رایج نیست ، این سیستم را به یکی از گران ترین سیستم ها تبدیل می کند. این سیستم نیازی به هزینه های دوره ای خاصی ندارد و هزینه تعمیرات احتمالی بسته به نوع خرابی می تواند بسیار متفاوت باشد.
سیستم LFS یکی از سیستم هایی است که شعاع مصرف اقتصادی بالایی دارد. اگر این سیستم با روش Stick-uilt راه اندازی شود ، مواد اولیه را که بسیار سبک و جمع و جور هستند ، می توان در مسافت های طولانی و حتی در مناطق دشوار حمل کرد. این مصالح معمولاً به راحتی در برابر حمل و نقل آسیب پذیر نیستند ، اما در صورت آسیب به قطعات ، در ساختمان قابل استفاده نیستند و قطعه نیاز به بازتولید دارد. با این حال ، تطبیق پذیری قطعات و قابلیت جایگزینی قطعه آسیب دیده با سایر قطعات ، چرخه تولید را تا رسیدن مجدد قطعه متوقف نمی کند. هزینه های نگهداری این مواد چندان قابل توجه نیست ، زیرا ورق گالوانیزه در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم است و علاوه بر این ، فضای زیادی برای ذخیره این مواد لازم نیست.

عوامل مرتبط با زمان
از نظر سرعت اجرا ، تجربیات سایر کشورها نشان داده است که این سیستم در مدت کوتاهی راه اندازی شده و سرعت اجرا بسیار بیشتر از روشهای سنتی و حتی سنگین صنعتی است. نسبت پردازش محصول در کارخانه به محل این سیستم تولیدی ، بسته به نوع اجرا و میزان پیش ساخته ، می تواند بسیار متغیر و متفاوت باشد. این سیستم در همه شرایط آب و هوایی قابل اجرا است و با تغییر شرایط آب و هوایی ، هیچ مشکل جدی در اجرا وجود نخواهد داشت.

عوامل مرتبط با قابلیت های عملکرد
اجرای این روش به نیروی انسانی ماهر و ابزارهای خاص نیاز دارد ، اما نحوه پیاده سازی و نحوه استفاده از این ابزار به راحتی قابل یادگیری است. مراحل انجام شده برای اجرای این سیستم اندک و متنوع است و برای اجرای هر مورد یک سری اقدامات ساده لازم است. اگرچه اجزای اصلی این سیستم بسیار زیاد نیستند ، اما در مدت کوتاهی ، با استفاده از ابزارهای ساده. اشکال مختلف را می توان با آنها تولید کرد.
استفاده از قطعات از پیش برش خورده یا پانل های پیش ساخته ، توانایی اجرای طرح های مدولار را در این سیستم افزایش می دهد. این سیستم دارای توانایی بالایی در تنوع بخشیدن به معماری فضا و اجازه دادن به طراح برای طراحی های مختلف است. سهولت اجرای دهانه های مختلف و تغییر ارتفاع ، علاوه بر سادگی گذاشتن بازشوها در دیوارها - که قابلیت ترکیب آن با سیستم تیر و ستون را مدیون است - این سیستم را از نظر رعایت شرایط در سطح خوبی قرار داده است. طرح های معماری تعمیر و نگهداری این سیستم نیازی به شرایط خاصی ندارد و به دلیل اجرای خشک ، تغییرات آن آسان است. به دلیل استفاده از موادی که پردازش عمده و خاصی در محل ندارند ، می توان این سیستم را با دقت نسبتاً بالایی کنترل کرد.

عوامل مرتبط با کیفیت و قابلیت های فنی
به دلیل کاهش وزن زیاد و اتلاف کم مواد نسبت به روشهای سنتی و دستی ، این سیستم برای تولید انبوه مناسب است ، اما اجرای ساختمانهای بلند در این سیستم مشکل است. اجرای خشک این سیستم را برای بازدیدهای دوره ای مناسب می کند. علاوه بر این ، ایجاد تغییرات در حین اجرا در برنامه های تاسیسات معمولاً آسان است.
استفاده از ورق گالوانیزه باعث افزایش پایداری این سیستم در برابر هوازدگی و میکروارگانیسم ها شده است. از نظر محیطی ، این سیستم ساختمان یکی از سیستم هایی است که انرژی کمی برای ساخت اجزای خود مصرف می کند.
یکی از نقاط ضعف این سیستم ، در صورت عدم رعایت همه نکات فنی در اجرا ، خطر ایجاد صدا در حالتهای انقباض و انبساط است.
وزن کم این سیستم ساختمانی (حدود 60 درصد از وزن واحد سطح سیستم های معمول ساختمانی) باعث می شود نیروهای اعمال شده در صورت وقوع زلزله به میزان قابل توجهی کمتر از ساختمانهای معمولی باشد ، تا حدی که در بیشتر موارد اثر باد نیروها بزرگتر و تعیین کننده تر از زلزله است. علاوه بر این ، وزن کم این سیستم آن را به گزینه ای مناسب برای مناطقی با مقاومت خاک کم تبدیل می کند.
اینرسی حرارتی پایین این سیستم کاربری دائمی مانند کاربری مسکونی را مشکل می کند. اما در عین حال ، عملکرد آن باعث می شود برای ساختمانهای اداری ، تجاری و دیگر ساختمانهای متناوب بسیار مناسب باشد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/سیستم-قاب-سبک-فولادی-lsf/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سوله چیست؟
یک شنبه 10 مرداد 1400 ساعت 16:40 | بازدید : 43 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

سیلوها سازه های فلزی مایل هستند که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می شوند. این نوع سازه ها در کارخانه ها ، انبارها ، تولیدکنندگان هواپیما ، مرغداری ها ، سالن های ورزشی ، فروشگاه های بزرگ ، تعمیرگاه ها و. . . استفاده شده.

سوله از اجزای زیر تشکیل شده است: 1- ستون 2- رفتار (قاب) 3- پرلین (پروفیل های Z و C) و 4- Strat 5- پشتیبانی 6- سگراد (نوار چنگ زدن) 7- گوشه مهار 8- سایبان 9 - دیوار پست ستون 10 - پیچ و مهره.
سوله به طرق مختلف طراحی و ساخته شده است.

سوله صنعتی 5 - آشنایی کامل با سوله و انواع مختلف آن | سوله به سبک بیستون

سازه های فلزی شیب دار که بر اساس محاسبات فنی ویژه تولید می شوند ، سوله می گویند. سازه های شیب دار یا سوله ها در لاتین Gable ents یا Ridge ents نامیده می شوند و معرفی می شوند. این قاب ها برای پوشش دهانه های بزرگ و ساختمانهای صنعتی و کشاورزی مانند کارخانه ها ، انبارها ، مرغداری ها ، آشیانه های هواپیما ، سالن های ورزشی ، تعمیرگاه ها ، پارکینگ ها ، مزارع احشام ، مغازه ها و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود. لازم به توضیح است که گروه بزرگی از شرکتهای بزرگ و کوچک دولتی و خصوصی با کمک این ساختارها توانسته اند به پیشبرد اهداف صنعتی و اقتصادی خود کمک کرده و طبق محاسبات برنامه ریزی شده ، بتوانند به راحتی توسعه و گسترش دهند. ساختمانهای آنها در سال های گذشته سیستم های ساخت خرپا در ایران بسیار رایج بود ، اما در حال حاضر سیلو سازی به دلیل مزایای زیاد جایگزین آن شده است.

فانوس دریایی به دلیل استفاده عمدتاً صنعتی از نظر طراحی با سایر سازه ها متفاوت است ، به ویژه اینکه قابهای این نوع سازه کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب هستند و دهانه ها بزرگتر از سایر سازه ها هستند. به دلیل ابعاد بزرگ تیرها و ستون ها ، پروفیل های موجود در بازار برای اجرای این سازه قابل استفاده نیستند و باید ساخته شوند که به آنها تیرهای ورقه ای می گویند.

نحوه طراحی سوله و انواع آن
یکی از زیباترین و جالب ترین سازه های ساختمان در سوله است. در این مقاله سعی داریم شما را با سوله و انواع آن و نحوه طراحی سوله آشنا کنیم.

سوله سقف شیب دار نامیده می شود که شامل جزئیات زیر است:

1. سنگ
2. فتررفت
3. پرلین
4. قشر
5. پست دیوار
6. بانداژ
7. گراد
8. سوتین
9. پیچ و مهره
10. سیبان
تفاوت انبار از نظر طراحی به دلیل استفاده عمدتاً صنعتی آن از دیگر سازه ها است ، بیش از همه ، زیرا قابهای این نوع سازه کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب هستند و دهانه ها بزرگتر از سایر سازه ها هستند. به دلیل ابعاد بزرگ تیرها و ستون ها ، پروفیل های موجود در بازار برای اجرای این سازه قابل استفاده نیستند و باید ساخته شوند که به آنها تیرهای ورقه ای می گویند.

انواع سوله:
سوله ها انواع مختلفی دارند:
سوله بازکن ساده 8 شکل
دو یا چند خانه باز با ستون های مشترک 88 یا 888 یا 8888
88 شکل دو دهانه ریخته
سوله قوسی
سوله چند ضلعی
طراحی سیلو:
دقت بالا و طراحی تخصصی سوله از عوامل مهم طراحی هستند که نادیده گرفتن آنها می تواند هزینه های زیادی را بر سازنده تحمیل کند ، که کارایی اقتصادی را زیر سال می برد و می تواند مroduثر نبوده و استحکام و پایداری سازه را تضعیف کند. N. اطلاعات زیر برای طراحی سوله مطلوب است:

1- بار برف و نیروی باد
2- ارتفاع جانبی سوله
3- شیب مورد نظر سقف و البته محاسبه ارتفاع تاج.
4- طول مقطع عرضی
5- طول دهانه های طولی و تعداد قاب های طولی در نظر گرفته می شود.
6- آیا در طراحی سوله باید به جرثقیل توجه شود یا خیر؟ (محاسبه بار دینامیکی جرثقیل)
7- روکش سقف مورد نظر.
8- نیروی زلزله
9- با توجه به مقاومت خاک منطقه مورد نظر
با اطلاع از اطلاعات فوق و ابعاد در نظر گرفته شده برای سوله ، آن را طراحی می کنیم که در نهایت به یک طرح اجرایی تبدیل شده و اجرا می شود.

اما ساختن سوله به خودی خود یک ماجراجویی دیگر است ، در ظاهر آسان است اما در داخل دشوار است و هنوز هم وظیفه همه نیست و تیم های خاصی از مهندسین هستند که سوله را می سازند. مونتاژ ، تنظیم و تنظیم قاب خانه بسیار ظریف است ، همیشه باید در نظر داشت که مهاربندهای جانبی خانه باید سریع و همزمان اجرا شوند ، زیرا یکی از نقاط ضعف ساختار خانه عدم پایداری آن در برابر نیروهای جانبی کنترل می شود ، اما زمان اجرای آن اهمیت قابل توجهی دارد.

مزایای سوله
1- ایجاد قدرت متناسب با نیازهای طراحی
2- امکان اجتناب از عیوب ذاتی سازه های تیراندازی در سوله
3- امکان طراحی و اجرای سازه هایی با ابعاد بزرگ و بسیار قابل توجه
4- فونداسیون سبک تر در مقایسه با سازه های مشابه
5- سبکی قابل توجه سازه
6- ایمنی بالا در برابر عوامل مخرب محیطی مانند زلزله (به دلیل نسبت استحکام به وزن بالا)
7- انعطاف پذیری بالا
8- قابلیت اجرای سازه ها با اشکال مختلف
9- امکان استفاده از مصالح مختلف در ساخت سوله

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/آشنایی-کامل-با-سوله-و-انواع-مختلف-آن/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


احداث سوله های مختلف
یک شنبه 10 مرداد 1400 ساعت 15:46 | بازدید : 34 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

 

رابطه وزن سوله و قیمت آن
وزن سوله یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت آن است. وزن سوله به عوامل متعددی بستگی دارد و وزن این سازه می تواند قیمت ساختمان را افزایش دهد. زیرا مصالح بیشتری برای ساخت چنین سوله ای مورد نیاز خواهد بود.

همانطور که گفته شد عوامل متعددی می توانند وزن سوله را تعیین کنند که در ادامه به آنها می پردازیم.

مواردی مانند ارتفاع ستون ، منطقه ای که قرار است سوله در آن ساخته شود ، میزان بارهایی که وارد سوله می شوند ، روش ساختی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است و همچنین نوع مصالح مورد استفاده برای ساخت ریختن همه بستگی دارد هزینه سازه های فلزی چشمگیر خواهد بود.

احداث سوله های مختلف در پاکدشت
تکنیک های روشن کردن شبح
تکنیک های روشن کردن سیلو یکی از مواردی است که می تواند برای ایجاد سیلوهای سبک تر استفاده شود. به عبارت دیگر ، استفاده از تکنیک های روشن کننده سوله هزینه های مربوط به ساخت این سازه های فلزی را کاهش می دهد.

تکنیک های روشنایی سوله به دو دسته تقسیم می شوند: سبک سازی ساختمان ساختمان و کاهش بارهای ساختمان.

تاثیر مواد مورد استفاده برای ساخت سوله بر قیمت سازه های فولادی
همانطور که گفته شد ، مصالح به کار رفته در ساخت سوله در تعیین قیمت این سازه فلزی مثر است. واضح است که استفاده از مصالح با کیفیت بالا هزینه ساخت سوله را افزایش می دهد.

احداث سوله های مختلف در پاکدشت
اما نمی توان از مصالح با کیفیت پایین برای کاهش هزینه ساخت سوله استفاده کرد. این عمل می تواند بر استحکام و کیفیت ساخت سوله تأثیر منفی بگذارد.

استفاده از روش های روشن کننده سوله سازندگان این سازه فلزی را قادر می سازد تا با هزینه کمتری سازه ها را بدون استفاده از مصالح بی کیفیت و یا کاهش استحکام سوله بسازند.

استفاده از نیروهای متخصص برای طراحی ، ساخت و ساخت سوله
یکی از مواردی که می تواند کمک زیادی به کاهش هزینه های مربوط به ساخت سوله کند ، استفاده از افرادی است که از دانش و تخصص بسیار بالایی در طراحی و ساخت سوله برخوردارند.

همچنین به منظور کاهش هزینه های مربوط به ساخت سوله ، انتخاب روشهای مناسب برای ساخت سازه های فلزی ضروری است.

احداث سوله های مختلف در پاکدشت
روشهای ساخت سوله
اصولاً برای ساخت سوله از سه روش تیر ورق ، UM و خرپا استفاده می شود اما باید توجه داشت که هر یک از این روش ها بسته به نوع کاربری برای ساخت سوله استفاده می شود.

بنابراین ، نوع استفاده از سوله در انتخاب روش ساخت تأثیر می گذارد.

توجه به این نکته ضروری است که اگر قصد دارید هزینه کمتری برای ساخت سوله صرف کنید ، استفاده از روش تیراندازی ممکن است انتخاب خوبی نباشد.

تعداد زیادی ورق فولادی برای ساخت سازه های فولادی با روش پخت استفاده می شود و این حجم فولاد قطعاً هزینه های بالایی را به دنبال خواهد داشت. اما استفاده از روش خرپایی می تواند تأثیر زیادی در کاهش هزینه های مربوط به ساخت سوله داشته باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یوپی اس کامپیوتر
شنبه 26 تير 1400 ساعت 16:51 | بازدید : 27 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین برق مورد نیاز بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، انرژی موجودی مصرف شده توسط سیستم های رایانه ای و دستگاه های plc را برای مدت زمان محدود به طور کامل فراهم می کند.

UPS یک دستگاه رابط است که بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار دارد. علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صدای اضافی که باعث تصادف دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین استفاده از یو پی اس در هنگام قطع برق شهری است. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط می آید و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که ممکن است به دلیل خرابی و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین ، این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.
این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که شکل یکنواختی دارد. این تجهیزات ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

UPS برای رایانه ها و دستگاه های plc

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که قادر به محافظت مطلوب هستند. احتمال اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی در مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

در واقع ، با پیشرفت علم و فناوری ، کار با رایانه و سیستم های رایانه ای در زندگی روزمره به یک اصل مهم تبدیل شده است. اما س isال این است: آیا این همان کاری است که ما برای محافظت و حفظ اطلاعات رایانه خود انجام داده ایم؟

نیاز به استفاده از UPS برای رایانه و PLC
همانطور که می دانید؛ کامپیوترها از طریق منبع تغذیه تغذیه می شوند تا مدارهای الکترونیکی آنها را تأمین کنند و قطع شدن برق در واقع می تواند اثرات مخربی بر روی اجزای سخت افزاری رایانه بگذارد و احتمالاً باعث خرابی برخی از آنها شود و آسیب ببیند. بسیار مالی باشید.
علاوه بر آسیب سخت افزاری ، آسیب نرم افزاری نیز می تواند واقع شود. به گونه ای که نوسانات برق باعث می شود کامپیوتر مجدداً راه اندازی شود و تمام اطلاعات از این طریق از حافظه RAM شما پاک می شود که در اصل باعث می شود تا طی چند ثانیه تمام اسناد باز و ذخیره نشده از بین رفته و تمام تلاش های فرد از بین برود.

روش مناسب برای محافظت از PLC و سیستم های رایانه ای توسط UPS
در حقیقت ، یکی از بهترین راه ها برای محافظت در برابر ارتعاشات و نوسانات منبع تغذیه ، استفاده از UPS برای تثبیت ولتاژ خروجی است.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-computers-and-plc-devices/

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


یو پی اس آزمایشگاهی چیست
شنبه 26 تير 1400 ساعت 16:40 | بازدید : 26 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین نیروی لازم برای بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با بهره گیری از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، برق موجودی کامل مصرف شده توسط آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی را برای مدت زمان محدود فراهم می کند.

UPS یک وسیله رابط است که بین دستگاهی که انرژی مصرف می کند و برق شهری واقع شده است ، علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صداهای اضافی که باعث تصادف در دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS
زمانی است که برق شهر قطع می شود. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط برخورد می کند و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم.

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که می تواند به دلیل خرابی دستگاه و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که دارای شکلی یکنواخت است. این کیت های ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

یو پی اس برای تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاهی

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این UPS ها این است که می توانند از درجه حفاظت مطلوبی برخوردار شوند. احتمال اتصال کوتاه یا بارگیری ناگهانی مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

آزمایشگاه UPS
آنها با هدف تجهیزات و تجهیزات آزمایشگاهی و با هدف تأمین برق تمیز و کافی برای تجهیزات آزمایشگاهی ساخته می شوند.

در واقع ، نیاز شدید به تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات برق پاک و بدون وقفه ، منجر به تولید UPS آزمایشگاهی با هدف کمک و محافظت از این گروه از تجهیزات و ملزومات شد.

قبل از ورود تجهیزات جدید ، متخصصین آزمایشگاه دستورالعمل ها را طبق راهنمای کارخانه دنبال می کنند تا از بروز هر نوع مشکل سیستم در منطقه کار ، ترتیب سنج ها ، کروماتوگرافی ، به حداکثر رساندن کارایی جلوگیری کنند. سیستم های تست طراحی شده را ارائه دهید. در حقیقت ، این امر نصب و استفاده از تجهیزات را تضمین می کند.

لازم به ذکر است که مهمترین مسئله در استفاده از دستگاهها و تجهیزات الکترونیکی. منبع تغذیه AC ایمن و تمیز است. بسیاری از مردم فکر می کنند که منبع تغذیه از یک پریز برق مشکلی ایجاد نمی کند و قابل اعتماد است. با این حال ، این یک ایده کاملاً اشتباه است و وقتی شخص به اشتباه خود پی ببرد ، یک حادثه ناشی از نوسانات برق آسیب جدی به تجهیزات می زند.

بنابراین ، بیشتر آزمایشگاه ها UPS آزمایشگاهی را با هدف جلوگیری از هر نوع مشکل ناشی از نوسانات ولتاژ بالا خریداری می کنند. پیش از بروز مشکل و بروز خرابی و افزایش هزینه های بعدی ، اقدامات احتیاطی لازم را انجام داده باشید.

 

در حقیقت ، یکی دیگر از ویژگیهای UPS آزمایشگاهی افزایش ارزش ثبت اطلاعات با استفاده از ایزوله گالوانیک است.

 

یو پی اس برای تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاهی

 

دستگاه های آزمایشگاهی نیاز به UPS

 

دستگاههایی مانند کروماتوگرافی گازی ، شمارنده سلول ، دستگاه الایزا ریدر ، کروماتوگرافی مایع و دستگاه جوجه کشی و وو از جمله چندین دستگاهی هستند که از UPS آزمایشگاهی استفاده می کنند.

 

لازم به ذکر است که این دستگاه ها با UPS آزمایشگاهی در کنار خود ، با کیفیت و کارایی بالاتر استفاده می شوند و بنابراین خرابی رخ نمی دهد که به هزینه های بسیار بالایی نیاز داشته باشد.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-laboratory-and-laboratory-equipment/

 

لذا اکثر آزمایشگاه ها با هدف پیشگیری از بروز هر نوع مشکل حاصله از نوسانات ولتاژ بالا ، اقدام به خریداری یو پی اس های آزمایشگاهی می نمایند ؛ تا قبل از رخ دادن مشکل و به بار آمدن خرابی و به دنبال آن بالا رفتن هزینه ها ، پیشگیری های لازمه را انجام داده باشند.

در واقع از دیگر خصوصیات یو پی اس های آزمایشگاهی ، بالا بردن مقدار اعتبار ثبت داده ها ، با بهره گیری از ایزولاسیون گالوانیک است.

یو پی اس برای آزمایشگاه و تجهیزات آزمایشگاهی

دستگاه های آزمایشگاهی محتاج یو پی اس

دستگاه هایی به مانند کروماتوگرافی گازی ، سل کانتر، الایزا ریدر ، کروماتوگرافی مایع و انکوباتور و… جزو چندین دستگاهی می باشند که از یو پی اس های آزمایشگاهی بهره می برند.

لازم به ذکر است که این دستگاه ها با دارا بودن یو پی اس های آزمایشگاهی در کنار خود ، با کیفیت و کارایی بیشتری استفاده می شوند و بدین ترتیب خرابی ای رخ نمی دهد که نیازمند تقبل نمودن هزینه های بسیار بالا باشد .

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یو پی اس یخچال های صنعتی
شنبه 26 تير 1400 ساعت 16:31 | بازدید : 24 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین برق مورد نیاز بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، انرژی کامل مصرف شده توسط یخچال فریزر را برای مدت زمان محدود تأمین می کند.

UPS یک دستگاه رابط است که بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار دارد. علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صدای اضافی که باعث تصادف دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS
، وقتی برق شهر قطع است. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط می آید و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که ممکن است به دلیل خرابی و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین ، این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که شکل یکنواختی دارد. این تجهیزات ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

یو پی اس یخچال فریزر صنعتی

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که قادر به محافظت مطلوب هستند. احتمال اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی در مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

این روزها یخچال و فریزرها را می توان در همه خانه ها و حتی محل کار پیدا کرد. از آنجا که این نوع دستگاهها به منظور وجود در زندگی روزمره و با هدف حفظ کیفیت و کیفیت مواد غذایی ذخیره شده در آنها مورد استفاده قرار می گیرند ؛ در صورت نبودن برق ، این نوع وسایل برقی از کار می افتند و باعث فساد پروتئین و میوه های بی کیفیت در آن می شوند که این امر ضررهای مالی نیز به همراه دارد.

همانطور که می دانید ؛ برق شهر همیشه دارای نوسانات و سر و صداهایی است و ممکن است در طولانی مدت آسیب جدی به این دستگاه های نگهدارنده وارد کند.

بعلاوه ، تقریباً همه فروشندگان تعهدی یا ضمانتی در قبال خسارات ناشی از نوسانات و اختلالات برق شهری ندارند. بنابراین استفاده از UPS برای این دستگاه ها ضروری است.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-industrial-refrigerators-and-freezers/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یوپی اس سیستم مخابراتی
شنبه 26 تير 1400 ساعت 15:58 | بازدید : 28 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی
سالار
19 مه 2021
UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی
UPS اساساً یک منبع تغذیه بدون وقفه است. همان منبع تغذیه ای که بیشتر کار تأمین برق مورد نیاز بار است و بدون وقفه است. از طرف دیگر ، این ابزار به عنوان یک منبع تغذیه بدون وقفه ، با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری خود ، انرژی موجودی مصرفی سیستم مخابراتی را برای مدت زمان محدود به طور کامل تأمین می کند.

UPS یک دستگاه رابط است که بین دستگاه مصرف کننده برق و برق شهری قرار دارد. علاوه بر تنظیم و تثبیت توان شبکه ، از نوسانات و صدای اضافی که باعث تصادف دستگاه ها می شود نیز جلوگیری می کند.

مهمترین و اصلی ترین کاربرد UPS
، وقتی برق شهر قطع است. وقتی این اتفاق می افتد ، دستگاه بلافاصله به خط می آید و شروع به کار می کند. به عبارت دیگر ، برای اتصال آن نیازی به روشن یا خاموش کردن دستگاه نداریم

با استفاده از این ویژگی کلیدی ، UPS از خساراتی که ممکن است به دلیل خرابی و عدم کارکرد دستگاه ایجاد شود جلوگیری می کند. بنابراین ، این ابزار از دستگاه های حساسی که باید دائماً روشن شوند جلوگیری می کند.

همچنین بخوانید: UPS برای رایانه ها و دستگاه های plc

این دستگاه های همه کاره دارای فیلتری به نام فیلتر الکترونیکی هستند که صدا و نوسانات برق شهر را از بین می برد. همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و همچنین الکتریسیته ولتاژ محافظت می کند. همچنین لازم به ذکر است که این UPS ها جریان الکتریکی را به شکل یکنواخت به تجهیزات کاربران می رسانند که شکل یکنواختی دارد. این تجهیزات ارزشمند انواع و اندازه های مختلفی دارند.

UPS برای سیستم مخابراتی و ارتباطی

یکی از رایج ترین انواع آن ، UPS مدار آنلاین است. دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که قادر به محافظت مطلوب هستند. احتمال اتصال کوتاه یا شارژ ناگهانی در مدار یا هرگونه خطر الکتریکی دیگر در یو پی اس خوب صفر است. بنابراین ، این نوع UPS ها از درجه ایمنی خوبی برخوردار هستند. واحد اندازه گیری UPS ، توان یا حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی است.

سیستم های مخابراتی
آنها در واقع مجموعه ای از سیستم ها و دستگاه ها و فرستنده های الکترونیکی هستند که برای انتقال انواع سیگنال ها استفاده می شوند.

اجزای اصلی این سیستم ها عبارتند از: فرستنده - گیرنده و کانال مخابراتی

همچنین بخوانید: UPS برای مراکز داده و مراکز داده

در حقیقت ، میزان این سیستم ها در زندگی روزمره افراد مختلف کاملاً مشهود است. به گونه ای که کاملاً در زندگی ما به عنوان یک انسان دخیل باشد؛ در غیاب آنها یا اختلال در کار آنها ، مشکلات زیادی را در زندگی ما ایجاد می کند.

یو پی اس مناسب برای شبکه های مخابراتی
انواع مختلفی از شبکه های مخابراتی وجود دارد. برخی از آنها دیجیتال و برخی دیگر آنالوگ هستند که در هر صورت می توان گفت همه به نوسانات و اختلالات شبکه الکتریکی حساس هستند و این روی عملکرد آنها تأثیر منفی می گذارد و باعث کارکرد سیستم می شود. این کار را به درستی انجام ندهید و در نتیجه اطلاعات غلط ارسال کنید.

به منظور جلوگیری از بروز چنین رویدادهایی و همچنین استفاده از سیستم در طولانی مدت ، استفاده از UPS توصیه می شود.

استفاده از UPS در شبکه های مخابراتی و بانک ها
لازم به ذکر است که ارتباطات از راه دور و بانکها به دلیل داشتن سیستمهای بسیار حساس از مهمترین سیستمهایی هستند که از UPS بهره مند می شوند.

زیرا این سیستم ها در واقع به نوسانات و اختلالات شبکه برق بسیار حساس هستند. استفاده از UPS برای آنها ضروری است. زیرا آنها از سرورهای گران قیمت استفاده می کنند و اطلاعات موجود در آنها در واقع چندین برابر بیشتر از خود سرورها است.

لازم به ذکر است که به طور کلی ، برای محافظت بیشتر از آنها ، از UPS های مختلفی برای دستیابی به قابلیت اطمینان بالاتر استفاده می شود.


شاید برای شما جالب باشد که بدانید UPS ها در سیستم های مخابراتی علاوه بر تثبیت و کنترل ولتاژ ورودی ، در برابر موارد شدید و خاص مانند صاعقه در سیستم های مخابراتی ، کاملاً از سیستم خارج می شوند. از شرکت های ارتباط از راه دور محافظت کنید به طوری که حتی اگر خود یو پی اس نیز آسیب دیده باشد ، آسیب به سیستم های مخابراتی داده نمی شود.

منبع:https://cactoos.net/blog/ups-for-telecommunication-and-communication-system/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


استفاده از در ریکاروی
چهار شنبه 16 تير 1400 ساعت 16:51 | بازدید : 30 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

استفاده از وینچ مناسب می تواند یکی از بهترین و آسان ترین راه ها برای بازیابی خودرو شما باشد.

باور کنید ما در برنامه تزماینیا از مقدار زیادی از وینچ خود استفاده کردیم.

امروز ما شما را با برخی از تکنیک های اساسی وینچ از جمله: یک خط ، دو خط و انحراف آشنا خواهیم کرد.

حال بیایید با ساده ترین روش که کشش خطی است شروع کنیم.

کشش خطی یکی از اساسی ترین تکنیک های وینچ است که به ابزار مناسب نیاز دارد.

ابتدا به وینچ و وینچ از راه دور ، کمربند محافظ درخت و حداقل یک اتو نیاز دارید.

اکنون باید نقطه نقاهت مشخص شود که این می تواند درختی با اتومبیل دیگری باشد که پیشنهاد می کنیم در صورت وجود از درخت استفاده کنید.

یک درخت بزرگ و قوی انتخاب کنید که مطمئن باشید خیلی زود ریشه کن یا شکسته نمی شود.

کمربند محافظ درخت را در اطراف پایین ترین قسمت درخت ببینید و آن را با شکل آهنی متصل کنید. کمربند وینچ را با بیرون آوردن دسته بیرون آورده تا سریعتر باز شود. به یاد داشته باشید که قبل از نجات دوباره دستگیره را قفل کنید. وقتی بند کافی دارید قلاب وینچ را به اتو وصل کنید و مطمئن شوید که کاملاً ثابت است و بند درخت در جایی غیر از ته تنه درخت گیر نکرده است.

اکنون پتوی وینچ را پر کرده و روی کمربند وینچ نزدیک قلاب وینچ قرار دهید. استفاده از این بتونه این است که کل سیستم را نزدیک زمین نگه می دارد و در صورت شکستن قطعه ، بندها به زمین می افتند و پرتاب نمی شوند.

به محض اتصال قلاب وینچ ، بازیابی شروع می شود ، به این معنی که دیگر لازم نیست در اطراف کمربند وینچ باشید و در هنگام حرکت نباید کمربند را باز کنید.

وینچ را درگیر کنید ، شما این کار را نکرده اید و اکنون بازیابی را شروع کنید.

بسیار مهم است که وقتی از وینچ استفاده می کنید ، پس از هر 30 ثانیه استفاده ، به مدت 60 ثانیه وقفه بدهید. این به شما کمک می کند تا در هر بار استفاده از باتری و حداکثر قدرت وینچ خود را حفظ کنید.

حتی می توانید از وسایل کمکی مانند صندل برای کاهش فشار وینچ و راحتی بیشتر ماشین استفاده کنید.

سعی کنید با وینچ حرکت کنید و اجازه ندهید کل کار وینچ انجام شود ، اما مهم است که چرخها را به آرامی بچرخانید و خیلی سریع نچرخید تا باعث ضربه بیشتر ماشین نشود. (2:29)

اکنون زمان کشیدن دو خط است.

این یک روش عالی برای کاهش فشار در وینچ است. در تزمینیا ، هر کجا که یک تریلر وجود داشت ، ما از تکنیک دو لاین استفاده کردیم زیرا وینچ قدرت بیشتری برای کمک به ماشین گیر کرده داشت.

در کشش دو طرفه ، مانند مدل قبلی ، برای بستن کمربند محافظ روی اتو هنوز به لنگرهایی مانند درخت یا ماشین نیاز دارید. تنها تفاوت این است که به جای گره زدن قلاب وینچ به شکل آهن ، باید آن را از طریق قرقره عبور داده و دوباره طناب وینچ را به ماشین کوبیده شده متصل کنید.

در این حالت سرعت بازیابی تقریباً نیمی از سرعت نرمال است و همچنین نیمی از وزن روی وینچ وجود دارد که راحت تر و با فشار کمتری برای وینچ است.

به یاد داشته باشید که هر دو بند را روی پتو بازیابی قرار دهید و فاصله خود را حفظ کنید. باز هم ، اطمینان حاصل کنید که برای استفاده از وینچ هر 30 ثانیه یک استراحت 60 ثانیه ای انجام دهید. (3:34)

آخرین تکنیک وینچ که امروز به آن می گویم تکنیک انحراف است.

این روش زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که شما نیاز به حرکت دادن درختان بزرگ از وسط مسیر دارید یا باید مسیر کمربند وینچ را تغییر دهید.

در مثال امروز ما یک درخت را در برنامه تزمینیا از وسط مسیر حرکت دادیم. ما با تکان دادن درختی در وسط جاده توانستیم به راه خود ادامه دهیم.

Stop یک تکنیک انحراف مانند مدل دو خطی است که به کمربند محافظ درخت ، شکل آهن و قرقره نیاز دارد ، در این صورت به کمربند محافظ درخت و شکل آهن دیگری نیاز دارد.

اکنون که هر دو لنگر آماده هستند ، طناب وینچ را می کشیم و آن را از قرقره عبور می دهیم تا به نقطه نهایی برسیم. این روش به ما امکان می دهد بدون آسیب رساندن به محیط ، درخت را کنار بکشیم. برای ایمنی استفاده از پتوی بازیابی برای هر دو کمربند ضروری است و بسیار مهم است که همه از محل دور باشند تا اگر مشکلی پیش آمد ، هیچ کس آسیب نبیند.

منبع:https://www.dodeff.com/how-to-use-recovery-equipment-the-fourth-step/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انواع سیم بکسل
شنبه 12 تير 1400 ساعت 9:47 | بازدید : 34 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

با پیشرفت علم ، ساخت و استفاده از طناب بکسل گسترش بیشتری یافته است. طناب های یدک کش انواع مختلفی دارند که کاربردهای مختلفی دارند. با خواندن این مقاله با انواع طناب های بکسل بیشتر آشنا می شویم.
سیم بکسل
سیم بکسل از چرخاندن چندین رشته در اطراف هسته مرکزی تشکیل شده است. این رشته همچنین با چرخاندن چندین سیم بهم ایجاد می شود. بنابراین ، سیم بکسل از این سه قسمت اصلی تشکیل شده است: هسته ، رشته و سیم.
خراش های اصلی طناب های یدک کش
همانطور که گفتیم سیم بکسل از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. این سه بخش عبارت:

هسته مرکزی
هسته وظیفه پشتیبانی از رشته ها را بر عهده دارد. ماده اصلی آن الیاف و فولاد مصنوعی یا طبیعی است.
رشته
سیمها به صورت مارپیچ دور می شوند و رشته هایی را تشکیل می دهند. رشته ها همچنین به دور هسته مرکزی مارپیچ می شوند. رشته های با قطر سیم بزرگتر مقاومت سایشی بیشتری دارند و رشته های با قطر سیم کوچکتر انعطاف پذیری بیشتری دارند.
سیم یا سیم
کوچکترین قسمت سیم بکسل سیم است. رشته ای با چرخاندن مارپیچ سیمها در اطراف خود ساخته می شود. از آهن ، فولاد ، فلز مونل ، فولاد ضد زنگ و برنز ساخته شده است.
انواع طناب بکسل
طناب بکسل می تواند بر اساس باشد

نوع بافت
نوع تار
نوع پیچ
استفاده آنها تقسیم شده است.
انواع بافت سیم بکسل:
بافت پرکننده
فضای خالی بین سیمهای هر ردیف با یک سیم نازک به نام پرکننده پر می شود.
بافت استاندارد
قطر سیمهای سیمهای بکسل سیم بکسل یکسان است.
بافت سیل
قطر سیمهای داخلی از قطر سیمهای خارجی کوچکتر است.
بافت وارینگتون
سیمهای ضخیم و نازک رشته ها را یکی یکی تشکیل می دهند.
انواع پیچ سیم بکسل:
سیم بکسل یک طرفه
در سیم بکسل یک طرفه ، جهت چرخش رشته ها و سیم پیچ ها به یک طرف است.
سیم بکسل دو طرفه یا متقاطع
در سیم بکسل دو طرفه ، جهت پیچش رشته ها و سیم پیچ ها از دو جهت مخالف است.
سیم بکسل ترکیبی
جهت سیم پیچ های پیچیده شده به دور رشته در وسط بین چپ و راست قرار دارد و مانند سیم بکسل دو طرفه ، رشته ها و سیم پیچ ها در جهت مخالف قرار دارند.
انواع پیچ سیم بکسل:
پیچ های معمولی یا یکنواخت
پیچ خوردگی سیمها در جهت مخالف پیچ خوردگی لایه های سیم است.
پیچ طولانی
پیچ خوردگی سیمها در همان جهت پیچ خوردگی لایه های سیم است.

منبع:https://mg-trade.ir/types-of-tow-ropes/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دلیل استفاده از پوشش در سوله ها چیست
سه شنبه 8 تير 1400 ساعت 11:58 | بازدید : 45 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

برای جلوگیری از مشکل پوسیدگی ستون ، در برخی موارد از ستون های بتونی روی پی استفاده می شود. انجام عملیات ضد خوردگی در سازه های فلزی برای جلوگیری از خطر پوسیدگی در اثر عوامل جوی ضروری است. یکی از مراحل اصلی ساخت سوله استفاده از ساندویچ پانل و همچنین سایر مواد مورد استفاده برای پوشاندن سوله است. صفحه ستون معمولاً مفصلی است. از ورق کرکره گالوانیزه با آستر فایبرگلاس برای پوشاندن سقف استفاده می شود.

پوشاندن بدن سوله
پوشاندن بدنه یک سوله سبک یا سنگین از دو قسمت تشکیل شده است: پوشش داخلی و پوشش خارجی بدن. عوامل متعددی در پوشاندن سقف و بدنه سوله در نظر گرفته شده است. هزینه های سربار و همچنین هزینه دفع مواد برای پوشش سقف و بدنه سوله ، هزینه دستمزد نیروی انسانی و برنامه بهینه همه در سرعت نصب تأثیر می گذارد. هزینه و عایق حرارتی نیز از جمله مواردی است که در پوشش سقف و بدنه سوله اهمیت خواهد داشت. کاهش هزینه سقف سازی باعث کاهش هزینه های کلی پروژه می شود.

نیاز به عایق بندی مناسب در سوله ها
برای اینکه انواع سوله ها بتوانند گواهینامه های بین المللی صادرات محصولات را دریافت کنند ، باید از عایق صوتی مناسبی برخوردار باشند. از آنجا که ممکن است صداهای ناخواسته در خطوط تولید ایجاد شود ، محیط زیست نباید تحت تأثیر اثرات زیست محیطی و سلامتی در طی فعالیت های صنعتی قرار گیرد. عایق بندی حرارت سوله نیز بسیار مهم است زیرا از اتلاف انرژی جلوگیری می کند که منجر به صرفه جویی در هزینه می شود.

نوع پوشش سوله و مشخصات آن
نوع پوشش سوله به نوع کاربری بستگی دارد. به عنوان مثال ، پوشش سوله هایی که به عنوان انبارهای صنایع سنگین ، صنایع پلاستیک یا صنایع غذایی استفاده می شوند متفاوت خواهد بود. پوشش سقف و بدنه سوله باید به گونه ای باشد که در صورت آسیب دیدن قسمتی از آن ، عملیات ترمیم بدون آسیب رساندن به قطعات جانبی انجام شود و این تعمیر با هزینه کم انجام شود. پوشش سوله باید در برابر عواملی مانند رطوبت و خوردگی مقاوم باشد تا در شرایط کار یا آب و هوا از بین نرود.

پوشش سوله علاوه بر اینکه برای نوع کاربری مناسب است باید به زیبایی محیط سوله نیز کمک کرده و محیط سوله را چشم نواز کند و همچنین مواد آن باید در برابر پوسیدگی مقاوم باشد.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-zanjan/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چگونه سیم بکسل مناسب را برای آسانسور انتخاب کنیم
شنبه 5 تير 1400 ساعت 14:6 | بازدید : 42 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )
 
نحوه انتخاب سیم بکسل مناسب از دسته سیمهای بکسل آسانسور برای هر آسانسور برای انتخاب سیم بکسل مناسب برای آسانسور ، ابتدا باید مشخصات و فاکتورهای زیر را در مورد آسانسور بدانیم.
ارتفاع آسانسور که در واقع طول هر رشته سیم بکسل است.
نوع موتور کششی یا چرخ دنده آزاد یا ...
نوع نصب آسانسور (یک به یک - دو به یک یا ...)
سرعت آسانسور
تعداد علفهای هرز گرد
نوع شیار اصلی
آسانسورهای کششی معمولی با ارتفاع و سرعت کم
ارتفاع کم به معنی کمتر از 30 متر برای هر رشته و سرعت کم به معنی کمتر از 2 متر در ثانیه است.
این آسانسورها معمولاً دارای کشش MR یک به یک هستند. اگر یک آسانسور تمام فاکتورهای فوق را داشته باشد ، همچنین دارای یک قرقره اصلی اصلی کششی و یک شیار V شکل است. سیلاب با کد فنی F819 sfc است که دارای بافتی برابر با 19/8 و هسته کنف است.
اگر شیارها به شکل U هستند ، یا قرقره اصلی کوچک است و یا طبق شرایط خاص از قرقره های مخصوص بیشتری استفاده می شود ، بهتر است از سیم بکسل بند ناف کنف هشت رشته ای با بافت وارینگتون با کد فنی F819 WFC استفاده کنید.
 
سیم بکسل برای آسانسورهای کششی معمولی با ارتفاع و سرعت کم سیم بکسل مناسب برای آسانسور نحوه انتخاب سیم بکسل مناسب برای آسانسور
 
به طور کلی ، سیم بکسل برای آسانسورهایی با بالا آمدن کم (منظور از آسانسورهایی با طول سیم بکسل کمتر از 30 متر) و سرعت کم (آسانسورهایی با سرعت کمتر از 2.5 متر در ثانیه) مناسب است
 
طناب های یدک کش هشت رشته ای دارای هسته کنف هستند ، استفاده از مهر و موم یا بافت وارینگتون به شیار قرقره اصلی و تعداد علف های هرز گرد و نحوه نصب آن بستگی دارد. هر زمان که تعداد علفهای هرز گرد افزایش یابد یا روش نصب از یک به یک تغییر کند یا شیار اصلی از V به U تبدیل شود ، باید از بافت Warrington استفاده شود.
نوع دوم آسانسورهای با ارتفاع متوسط ​​(MID RISE)
به این دسته های ارتفاعی آسانسوری گفته می شود که طول سیم بکسل آن 30 تا 60 متر باشد. و از نظر سرعت از 6 متر بر ثانیه فراتر نروید.
 
در این دسته از آسانسورها دیگر نمی توان از سیم هسته کنف استفاده کرد و باید از سیم های سیم فولادی 8 هسته ای استفاده کرد. در مارک گوستاو گرگ ، نوع خاصی از سیم بکسل طناب فولادی برای آسانسورهای با ارتفاع متوسط ​​در مرکز طراحی و تولید می شود. هسته فولادی از یک لایه نازک شاهدانه برای مردان بیشتر و همچنین روانکاری بهتر سیم ساخته شده است ، که شناخته شده است توسط کد فنی PAWO F3 و PAWO F7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چرا در سیم بکسل از آهن استفاده می شود
چهار شنبه 2 تير 1400 ساعت 16:9 | بازدید : 44 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟
سیم بکسل به دلیل استحکام و فلز مشهور است و از فلزات آهنی در تمام مراحل ساخت استفاده می شود. پس چرا فلزات آهنی و آلومینیوم ، مس و سایر فلزات نیست؟

طناب بکسل در جرثقیل ها و مکان هایی که بار سنگینی وجود دارد استفاده می شود و باید از ایمنی بالایی برخوردار باشد. به عنوان مثال ، همانطور که در بالا ذکر شد ، جرثقیل های کوچک و بزرگ برای بلند کردن بارهای سنگین از زمین استفاده می شوند و انواع مختلفی دارند ، اما اگر این طناب های بکسل از فلزات مشابه مانند برنج یا آلومینیوم یا آلیاژهای مختلف ساخته شده باشند ، چه می کنید؟

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 2

فلزاتی که ذکر نشده اند ، فشار و حجم زیادی از بار را تحمل نمی کنند و پاره می شوند یا به هیچ وجه قابل استفاده نیستند ، بنابراین فقط یک نوع ماده وجود دارد که می توان از آن برای ساخت سیم بکسل استفاده کرد و آن فلز آهن خالص است. یا ترکیبی که بهترین نوع سیم بکسل است.

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 4

ویژگی های سیم بکسل
طناب های یدک کش نباید خیلی خشک باشند تا بسیار شکننده باشند و انعطاف پذیر برای تاب نخوردن باشند. . . باید چیزی بین این دو گزینه وجود داشته باشد ، سیم بکسل باید انعطاف پذیر باشد تا در اثر بارهای سنگین به دلیل انعطاف ناپذیری پاره نشود.

چرا فلز آهن؟
در مقایسه با سایر مواد اولیه و موارد مشابه ، فلز آهن دارای انعطاف پذیری و مقاومت زیادی در برابر فشار و وزن بالا است و بنابراین سیم بکسل از فلز ساخته شده است که منجر به کیفیت بالا و مقاومت بالا در برابر فشار و وزن بالا می شود

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟

نحوه ساخت سیم بکسل
همانطور که ملاحظه می کنید سیم بکسل از ابتدا نیست ، اول از همه یک فلز آهن خالص یا ترکیبی است و به صورت یک نخ ضخیم تولید می شود و توسط دستگاه های مربوطه پیچ خورده و انواع مختلفی دارد و کابل و طناب بکسل در مرکز. سیم استفاده شده ضخیم تر و لایه های خارجی آن نازک تر است. هر مدل طناب بکسل کاربردهای مختلفی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و البته می تواند در مرکز سیم باشد. وی همچنین از مغزهای مختلفی مانند کناف استفاده کرد ، به عنوان مثال طناب های بکسل مورد استفاده در جرثقیل ها با طناب های مرده وینچ یا زیپ لاین متفاوت است و هر کدام برای کار خود طراحی و مهندسی شده اند.

چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلز ساخته شده است؟ چرا سیم بکسل از فلزات آهنی ساخته شده است؟ 1

کاربردهای سیم بکسل
طناب بکسل در صنایع کوچک و بزرگ کاربردهای زیادی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال ، صنایع بزرگ شامل کارخانه ها ، شرکت های پتروشیمی ، حفاری و راه سازی است.

کاربردهای مختلف شامل جرثقیل های تاجی است که از ابزارهای بسیار مهم در راه سازی هستند. البته جرثقیل های کوچک و بزرگ دیگر نیز از طناب بکسل استفاده می کنند و این به این معنی نیست که فقط جرثقیل های برج از طناب بکسل استفاده می کنند.

سایر کاربردها شامل کشتی سازی ، ماهیگیری ، کشتیرانی ، شیلات ، صنایع نفت و گاز ، ساخت اتومبیل ، برق ، ارتباطات از راه دور ، استخراج معادن و ساخت آسانسور است.

یکی از کاربردهای عالی ، که واقعاً یکی از بزرگترین کارهایی است که از سیم دوچرخه استفاده می کند ، ساخت پل های معلق است که در این صورت از طناب های بکسل بسیار بزرگی استفاده می شود ، که حتی تصور نمی کنم.

منبع:https://mg-trade.ir/why-is-wire-rope-made-of-metal/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ابدومینوپلاستی و بارداری
یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 ساعت 13:31 | بازدید : 36 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

ابدومینوپلاستی و بارداری

کسانی که تجربه بارداری های مکرر را داشته اند و از فرم شکم خود ناراضی هستند می توانند با کوچک کردن عضلات شکم و جمع کردن دیواره شکمی ظاهر آن را بهبود ببخشند.

اگر بعد از ابدومینوپلاستی باردار شوید عضلات دیواره شکم که سفت شده اند دچار کشش می شوند و نتیجه جراحی را تحت تاثیر قرار می دهند. به این صورت که طی بارداری که شکم بزرگ می شود عضلات کشیده می شود.

طبق توصیه اکثر جراحان برای بارداری بعد از ابدومینوپلاستی باید مدت زمانی که جراح در نظر می گیرد طی شود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دعاوی ابطال سند رسمی
چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 ساعت 8:11 | بازدید : 45 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

دعاوی ابطال سند رسمی

 

حتما از ماجرا های کلاه برداری و فروختن یک مال به چند نفر شما هم داستان هایی را شنیده یا دیده اید. در این مقاله می خواهیم به این مورد بپردازیم که دعاوی ابطال سند رسمی چگونه شکل می گیرد و اساسا این نوع دعاوی برچند نوع است پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

ابطال سند رسمی چیست

ابطال سند رسمی به دعاوی گفته می شود که در آن شخصی در جهت بی اثر بودن سند رسمی اقدام می کند. معمولا زمانی این نوع دعاوی شکل می گیرد که فروش ملک به چندین نفر انجام شود و یا سند طبق مقررات مربوطه صادر نشده باشد. همچنین در این نوع دعاوی صاحب اصلی ملک کسی است که ملک مذکور در دفتر رسمی املاک به ثبت رسیده و یا به نام او زده شده باشد و یا به ارث رسیده باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صدور و تمدید معافیت تحصیلی
چهار شنبه 24 دی 1399 ساعت 12:28 | بازدید : 48 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

صدور و تمدید معافیت تحصیلی

 

 

صدور و تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان/شرایط و مدارک لازم

تمامی فرزندان پسر در کشورمان وقتی به سن قانونی 18 سال می رسند مشمول قانون وظیفه عمومی می شوند. تمدید معافیت تحصیلی یکی از مهم ترین موضوعات برای دانش آموزان و دانشجویان پسر یا مرد می باشد. در این مقاله میخواهیم درباره صدور و تمدید معافیت تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان و شرایط و مدارک لازم را بیان کنیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تمدید معافیت تحصیلی

اگر دانش آموزان در رشته های پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل باشند تا سن 24 سالگی معاف از تحصیل می باشند و اگر در رشته های فنی و حرفه ای مشغول به تحصیل باشند تا سن  سالگی 22 معاف از تحصیل می باشند.چناچه بعد پایان از تحصیل قصد ادامه تحصیل نداشته باشند و اقدام به سربازی نکنند برای آن دسته غیبت سربازی در نظر گرفته خواهد شد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تدریس خصوصی زبان کودک به چه شکلی انجام می شود؟
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 23:47 | بازدید : 49 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

تدریس خصوصی زبان برای کودکان | زبان انگلیسی مطرح ترین زبان پیشنهادی به کودکان است که به عنوان زبان دوم از آن یاد می شود. اما در آموزشگاه دنیای زبان سقراط علاوه بر زبان انگلیسی برای کودک، باید از آموزش سایر زبانها برای کودک هم یاد کرد زبان هایی چون : زبان فرانسه برای کودک زبان آلمانی برای کودک و یا زبان ایتالیایی برای کودک ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی . مفتخریم که در این زمینه جزو برترین های آموزش زبان کودک هستیم . سن در نظر گرفته شده برای جهت آموزش زبان دوم از سن 3 سالگی به بالا است و گروهی از اساتید وروانشناسان زبده در گروه کودک دنیای زبان سقراط اختصاصاً در ان زمینه فعالند .

قطعاً سیستم آموزش در این رده سنی بسیار متفاوت تر و حساس تر از سایر مقاطع می باشد . اساتیدی که در رأس آموزش قرار دارند بیشتر بر روی مکالمة کودک شما کار خواهند کرد و با کتاب، بازی، شعر و سایر متدی که با در نظر گرفتن سن کودک شما خواهد بود آموزش را پی خواهند گرفت. ما به لحاظ روانشاسی وضعیت کودک عزیز شما را ندر نظر گرفته و با توجه به علایق آنها روش آموزش را بر می گزینیم. در این راستا فرزندان شما را مجبور به صحبت کردن می کنیم. پیگیری های مستمر سوپروایزرها و پشتیبانان و آزمون های هر 10 جلسه یکبار به ما و شما کمک بسیاری را خواهد کرد .

تدریس خصوصی زبان انگلیسی کودکان و خردسالان

اساتید مطمئن و برجستة کار با کودک که سالها سابقة کار در این زمینه را دارند برایتان در نظر گرفته خوهد و اجازة ورود هر استادی را به حریم منزلتان نخواهیم داد.

در زمان تشکیل کلاس حضور یکی از والدین در منزل یا محل تشکیل کلاس الزامی است . اولیا در این دوره گزارش و شرح چگونگی برگزاری کلاس و راحتی کودک خود را به ما خواهند داد. داشتن کودکان شاد و توانمند حق هر پدر و مادر دلسوز و آینده نگر است.

قبل از شروع کلاس قطعاً مشاوران کودک و برنامه ریزان با شما والدین عزیز نشستی جهت اطلاع از چگونگی مسیر خواهند داشت. لازم به ذکر است که کودکان شما بعد از برگزاری کلاس آماده پذیرش در دبستان های خارج از کشور خواهند شد. آزمون YLE با سه سطح متفاوت خود در دنیا وجود دارد که سطح اول یا Starter مختص کودکان است با مهارت هایی ابتدایی و راحت.سطح بعدی این آزمون Mover و Flyer است که بعد از انجام آموزن برای کودکان گواهینامه هایی در نظر گرفته شده است.

زبان انگلیسی برای کودکان 3 و 4 سال

زبان انگلیسی امروزه به شکلی می باشد که همه ان را به چشم یک نیاز نگاه می کنند و برای دستیابی به برخی از موفقیت ها یادگیری زبان انگلیسی را برای خود لازم می بینند ، به خاطر همین موضوع کودکان و نوجوانان و در موارد متعددی بزرگسالان برای یاد گیری زبان تلاش می کنند .

امروزه زبان انگلیسی یکی از بحث های پر طرفدار می باشد چون بیشتر خانواده ها و جوانان اینده خود را با یادگیری زبان انگلیسی بهتر می بینند ، زبان انکلیسی یکی از زبان های بین المللی می باشد و شما می توانید با یادگیری ان با تمام دنیا ارتباط داشته باشید و به راحتی کار های خود را انجام دهید ، امروزه انگلیسی به گونه ای رشد کرده است که به زندگی روزمره ما نیز نفوذ کرده است و باید شما برای انجام برخی از کار ها زبان انگلیسی بلد باشید تا نتیجه موفقی به دست اورید .

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

اما دانش آموزان از سن 7 به بالا در سطح Flyer دارای 2 آزمون هستند به نام های KET یا آزمون زبان انگلیسی برای مدارس و آزمون PET آزمون زبان انگلیسی مقدماتی برای مدارس. آزمون (YLE) در 2 بخش Listening و (Reading & Writing) برگزار می شود. هدف نخست ما جذب کودک شما و ایجاد علاقه به زبان دوم استو گام بعدی، کمک به درک و یادگیری کودک و افزایش مهارت کودک است، همراه با آرامش در کل زمان یادگیری.

برای قدم گذاشتن در این ورطه لطفاً با حساسیت و مطالعه بیشتری وارد شوید تا پیروزی کودک دلبندتان را شاهد باشید.

 

منابع:

1. https://worldlanguage.ir/language-tutoring-for-children/

2. https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


متعلقات نصب در اجرای اکوستیک چه ویژگی های دارد؟
دو شنبه 12 آبان 1399 ساعت 18:39 | بازدید : 55 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

متعلقات نصب و اجرا در انواع مختلف تولید می شود و توسط برند ها و شرکت های متفاوت با کیفیت های مختلف ساخته می شود و به بازار و مشتریان عرضه می شود .

همیشه در خرید متعلقات نصب و اجرا و تجهیزات و لوازم جانبی اکوستیک دقت داشته باشید تا خرید خود را درست انجام دهید برای مثال شما باید خرید خود را از نمایندگی های و فروشگاه های معتبر انجام دهید برای مثال فروشگاه صدا برداران یکی از نمایندگی های معتبر فروش محصولات ایزولاسیون و لوازم جانبی و متعلقات نصب و اجرا می باشد و به صورت کاملا تخصصی در این زمینه فعالیت می کند و شما می توانید با اعتماد کاملا خرید خود را انجام دهید ، فروشگاه صدا برداران تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری به شما عزیزان عرضه می کند و شما هیچ هزینه ای بابت واسطه گری محصول پرداخت نمی کنید .

 

انواع تجهیزات نصب و اجرا

متعلقات نصب و اجرا در انواع مختلف هستند برای مثال

هر کدام از این لوازم جانبی  و یا تجهیزات نصب و اجرا تجهیزات خاص خود را دارا هستند و برای اجرایی کردن ان ها باید تجهیزات اکوستیک مناسب موجود باشد و این کار باید حتما توسط متخصص این کار اجرا شود چون به برخی محاسبات نیاز است تا نتیجه کار درست باشد و خروجی به دست امده دلخواه مشتری باشد .

لوازم جانبی و یا تجهیزات نصب و اجرا اکوستیک چیست؟

لوازم جانبی اکوستیک یا همان تجهیزات نصب و اجرا انواع مختلفی دارند و مدل های زیادی در بازار دارند .

لوازم جانبی و یا متعلقات نصب و اجرا اکوستیک برای ایزولاسیون و راه اندازی اتاق های اکوستیک به کار می رود و برای جلو گیری از عبور صدا و پژواک به کار می رود و کاربرد های بی شماری دارد ، تجهیزات اکوستیک و یا لوازم جانبی اکوستیک و یا همان متعلقات نصب و اجرا بیشتر در زمینه موسیقی و صدا برداری و ضبط به کار می روند و کاربرد های زیادی در این زمینه شغلی دارند .

از لوازم جانبی ها و تجهیزات نصب و اجرایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند می توان به چسب های مخصوص و یا فوم های پوششی اشاره کرد که برای راه اندازی و ساخت یک اتاق و یا سالن اکوستیک به کار می رود و با تجهیزات ایزولاسیون ترکیب شده و کار را تکمیل می کند .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت صدابرداران مراجعه کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تدریس خصوصی زبان ژاپنی آنلاین به چه طریقی انجام می شود؟
سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت 11:29 | بازدید : 81 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

موسسه دنیای زبان برای راحتی شما عزیزان امکان تدریس انلاین را نیز راه اندازی کرده است ، یعنی شما می توانید به راحتی تمام و از خانه و یا محل کار و . . . دوره های خود را به صورت غیر حضوری نگاه کنید و یاد بگیرید ، چندین نکته از زبان ژاپنی و کاربرد های زبان ژاپنی را در زیر این پاراگراف مطالعه فرمایید .

زبان ژاپنی کاربرد های بسیاری در زندگی روزمره شما دارد ، برای مثال از خودرویی که سوار می شوید تا لوازم خانگی که استفاده می کنید و . . . و شما هر چقدر به این زبان مسلط باشید کارتان راحت تر خواهد بود .

یا اگر قصد تحصیل و یا مهاجرت و اقامت در کشور های دیگر را در ذه خود دارید باید زبان ژاپنی یاد بگیرید تا بتوانید کار خود را انجام دهید .

اگر برای تجارت و بیزینس به کشور های خارجی زیاد سفر می کنید ، باید زبان یاد بگیرید و مسط باشید چون صحبت کردن شما و لحن شما ممکن است روی تجارت و معاملات شما تاثیر مثبتی داشته باشد ، پس زبان اهمیت بالایی دارد .

تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل

تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل ، تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل اصفهان ، تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل کرج ، آموزش خصوصی زبان ژاپنی در منزل ، قیمت آموزش خصوصی زبان ژاپنی در منزل ، هزینه تدریس خصوصی زبان ژاپنی در منزل ، تدریس خصوصی زبان ژاپنی توسط خانم در منزل ، تدریس خصوصی زبان ژاپنی در خانه ، آموزش خصوصی مکالمه زبان ژاپنی در منزل

منبع: https://worldlanguage.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 13
:: بازدید هفته : 44
:: بازدید ماه : 44
:: بازدید سال : 232
:: بازدید کلی : 24086